کد خبر : 1520557 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 09:52 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

تعقیب هانی نوروزی در جشن قهرمانی (گزارش تصویری)

سرانجام جام با دست هانی نوروزی بالا رفت تا یکی از دلپذیرترین قاب های تاریخ جشن های قهرمانی فوتبال ایران با یادگار کاپیتان فقید سرخ ها رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو تجربه ناکام در لیگ های پانزدهم و شانزدهم، پرسپولیسی ها سرانجام یازدهمین قهرمانی را به هانی نوروزی تقدیم کردند. این بار او مثل لیگ پانزدهم به زمین مسابقه آمد اما دیگر خبری از ناکامی و اشک نبود و توانست یک دل سیر شادی کند و به جای پدرش و همچون کاپیتان ها، جام قهرمانی را در آغوش کمال کامیابی نیا به بالای سر ببرد.

 

خبر حضور هانی، صبح بازی با سپیدرود منتشر شد و موجی از خوشحالی را در بین اهالی فوتبال و علی الخصوص هواداران پرسپولیس راه انداخت تا جایی که خیلی از آن ها تا همین الان هم به تحسین این تصمیم درست می پردازند و از مسئولان فوتبالی و پیشکسوت های مسبب این کار تشکر می کنند.

 

هانی دیشب با لباس قهرمانی به جایگاه ویژه آمد تا در کنار بزرگان نظاره گر گلباران در بازی سپید و سرخ باشد و سپس به رختکن رفت تا در کنار بازیکنان جشن و پایکوبی کند و در کنار آن ها به زمین بیاید.

 

با صدای تشویق هواداران و در کنار سیدجلال حسینی پس از همه به زمین آمد تا مدال را بر گردنش بیاویزند و به روی سکو برود. پس از سردرگمی چند ثانیه ای، در آغوش کمال کامیابی نیا جام قهرمانی را فاتحانه به بالای سر برد و سپس با بوسه ای بر جام، خاطره فوق العاده اش را به ثبت رساند.

 

اما این پایان کار نبود؛ هانی سپس در کنار بازیکنان جشن قهرمانی را ادامه داد و مشغول گرفتن عکس های یادگاری شد. در چمنی شادی کرد که بارها پدرش در آن افتخار آفرینی کرده بود. هر گامی که بر می داشت، دل هواداران پرسپولیس را شاد می کرد، دقیقا همانطور که سال ها هادی نوروزی با شوت هایش، باعث خرسندی سرخ ها می شد.

 

پرسپولیسی ها به عهدشان در قبال هانی وفا کردند اما حالا یادگار کاپیتان باید این روزها را فراموش کند و به زندگی عادی ادامه دهد تا روزی که بتواند سرانجام به عنوان بازیکن و در پیراهن شماره 24 در زمین آزادی قدم بزند. بایستی مثل پدرش گام به گام از کپورچال به تهران برسد تا لذت موفقیت هایش چند برابر شود.

 

1298740

 

1298739

 

1298738

 

1298742

 

1298741

 

 

دیدگاه‌ها