کد خبر : 1520838 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 16:20 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

30 هزار هوادار با استرس و امید؛

استقبال چشم‌گیر از سه مدعی اصلی صعود

ورزشگاه خونه به خونه در فاصله یک ساعت مانده به آغاز دیدار این تیم پر شده و در مسجد سلیمان نیز هواداران برای برپایی جشن صعود گرد هم آمده اند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک از ساعت 17 با برگزاری 9 مسابقه به طور همزمان پیگیری می شود و این در حالی است که نتیجه 4 مسابقه در تعیین دو تیم صعود کننده تاثیر خواهد داشت.

 


حضور 10 هزار نفری برای جشن قهرمانی 


در ورزشگاه بهنام محمدی که تقریبا تمام ظرفیت آن پر شده، نزدیک به 10 هزار تماشاگر منتظرند تا سوت آغاز بازی آنها مقابل شاگردان علی سامره (مس رفسنجان) به صدا در بیاید و آنها با کسب پیروزی صعود خود را قطعی کنند؛ هر چند شاگردان فکری با یک تساوی هم می توانند بدون توجه به سایر بازی ها به لیگ برتر صعود کنند.

 

1298982

 

 

ورزشگاه کم ظرفیت هفتم تیم جای سوزن انداختن ندارد 


در یکی دیگر از بازی های حساس امروز تیم خونه به خونه که رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار دارد، در ورزشگاه شهدای هفتم تیر میزبان برق جدید شیراز است. شاگردان اسکوچیچ علاوه بر اینکه به هر سه امتیاز بازی احتیاج دارند باید تمام حواسشان به ورزشگاه تختی تهران نیز باشد؛ جایی که شاگردان جواد نکونام در صورت پیروزی با اختلاف گل بالا مقابل راه آهن می توانند بالاتر از خونه به خونه به لیگ برتر برسند.

 

 

ورزشگاه تختی بدون استقلال و پرسپولیس شلوغ شد 


ورزشگاه تختی امروز میزبان دیدار دو تیم نساجی مازندران و راه آهن است و راه آهنی ها امروز آخرین دیدار خانگی خود را در دسته اول رقابت های فوتبال کشور، در این ورزشگاه که در شرق تهران قرار دارد تجربه می کنند. همیشه زمانی ورزشگاه تختی را پر از تماشاگر می دیدیم که استقلال یا پرسپولیس میهمان تیم های تهرانی مثل نفت می شدند ولی امروز نزدیک به 15 هزار هوادار برای تماشای صعود نساجی مازندران به ورزشگاه رفته اند.

 

 

 

 

غریبه در تبریز

 
تیم فوتبال بادران دیگر مدعی صعود به شمار می رود؛ اما برای صعود این تیم اما و اگرهای زیادی وجود دارد. آنها باید در دیدار مستقیم خود برابر شهرداری تبریز به پیروزی برسند و همینطور امید داشته باشند که هیچ یک از دو تیم مازندرانی به پیروزی دست پیدا نکنند.

دیدگاه‌ها