کد خبر : 1521290 | 11 اردیبهشت 1397 ساعت 15:51 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

خیال استقلال در جام حذفی راحت نیست

بهروان: شاید خونه به خونه قهرمان شود

با وجود پایان یافتن رقابت های لیگ دسته اول هنوز حواشی مربوط به بازی های هفته آخر این مسابقات وجود دارد.

بهروان: شاید خونه به خونه قهرمان شود

به گزازش" ورزش سه" رقابت های لیگ یک با صعود تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی قائمشهر به لیگ برتر و سقوط تیم های راه آهن، صبای قم و ایران جوان بوشهر به پایان رسید. با این وجود هنوز و با وجود گذشت دو روز از این مسابقات هنوز حواشی و اخبار مختلفی درباره این مسابقات به گوش می رسد. غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره حواشی ایجاد شده پس از پایان رقابت‌های لیگ یک گفت: «مازندران امسال در لیگ یک ۲ تیم شایسته داشت که با شایستگی و قرار گرفتن در رتبه‌های بالای جدول در روز پایانی رقابت‌ها شانس صعود داشتند. برخی مواقع تیم‌های شایسته نتیجه مدنظرشان را کسب نمی‌کنند، اما این اتفاق چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌کند. در کنار نفت مسجد سلیمان و نساجی تیم‌های فجرسپاسی شیراز، بادران و خونه به خونه هم زحمت کشیدند و لایق صعود به لیگ برتر بودند.»


او ادامه داد: «مدیران شایسته هر ۲ تیم مازندرانی و بازیکنان آن‌ها زحمت زیادی کشیده‌اند و باید از برادران حسن‌زاده به ویژه قاسم حسن زاده تشکر کنم. آن‌ها ادعایی دارند و می‌خواهند به شکایتشان رسیدگی شود. حضور در فینال جام حذفی برای کل مازندران و به خصوص بابل فرصت و اتفاق مثبتی است. اگر حسن زاده حرف و ادعایی هم دارد مدارک را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه دهد. شک نکنید تمام مسئولان این ۲ نهاد دنبال فوتبال پاک و احقاق حق هستند و این مسائل را پیگیری می‌کنند.»


بهروان درمورد اینکه مسئولان باشگاه خونه به خونه ادعا می‌کنند فیلم‌هایی در اختیار دارند که تبانی نساجی را تائید می‌کند، گفت: «فیلم بازی را همه دیده اند، اما اگر خونه به خونه مدارک دیگری دارد به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی ارجاع دهد. در فصل ۹۳-۹۲ پرونده‌ای مربوط به تبانی وجود داشت که پس از اثبات این، قهرمانی از یک تیم گرفته شد و آن تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد. مسئولان خونه به خونه باید با صبر و دور از احساس تصمیم‌گیری کنند چراکه این تیم تنها متعلق به یک فرد نیست و در کل مازندران و حتی ایران هوادار دارد.»


رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره قطعی شدن حضور خونه به خونه در فینال جام حذفی بیان کرد: «فوتبال، ورزش شگفتی‌ها است. شاید خونه به خونه با قهرمانی در جام حذفی در سطحی بالاتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. در منطق فوتبال هیچ تیمی از پیش برنده نیست و حتی خیال استقلال که تیم لیگ برتری است از قهرمانی راحت نیست.»

او درباره احتمال شکایت باشگاه خونه به خونه به AFC گفت:« اگر شکایت خونه به خونه به فیفا و AFC ارسال شود، آن‌ها پرونده را به فدراسیون ایران ارجاع داده و می‌گویند نتیجه را به ما اعلام کنید. فدراسیون به دنبال فوتبال سالم و احقاق حق است.»

دیدگاه‌ها