کد خبر : 1521342 | 11 اردیبهشت 1397 ساعت 19:43 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناصری: فصل آینده فولاد قدرتمندی را خواهید دید

هافبک فولاد خوزستان امیدوار است در فصل آینده با قدرت و رتبه بهتری فصل را پایان برسانند و انتظارات هواداران را برآورده کنند.

ناصری: فصل آینده فولاد قدرتمندی را خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری، هافبک بازیساز فولاد خوزستان که در روزهای ابتدایی فصل نقش پررنگی در ایجاد موقعیت‌های این تیم با 4 پاس گل داشت، امیدوار است در فصل آینده شرایط تیمش متفاوت از این شود و بتوانند به موفقیتی که مدنظرشان است دست یابند.

او در خصوص شرایط فولاد در فصلی که گذشت گفت: ما فصل را خیلی بد شروع کردیم و مصدومان زیادی در شروع کار داشتیم که باعث شد آنطور که باید و شاید، نتیجه نگیریم ولی در ادامه رفته رفته تیم بهتر شد و به رتبه‌های بالای جدول هم رسیدیم و جزو مدعیان جام و سهمیه لقب گرفتیم.

 

هافبک فولاد درباره دلایل افت خود بعد از روزهای خوبی که در ابتدای فصل داشت گفت: من هم اوایل خوب بازی می‌کردم ولی در یک مقطع مصدومیت بدی سراغم آمد. در کل خود من هم اوایل فصل بهتر بودم.

 

ناصری برنامه‌اش برای فصل آینده را اینطور توضیح می‌دهد: قراردادم با فولاد تمام شده است و چند پیشنهاد خوب هم دارم ولی اولویتم فولاد است و دوست دارم در تیم خودم بمانم. امیدوارم شرایط برای ماندنم فراهم باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد بتوانند شرایط را در فصل آینده مطابق میل هواداران پیش ببرند: باید ناکامی این فصل را با قدرت در فصل آینده جبران کنیم. هواداران را نمی‌توانیم بیشتر از این در انتظار نگه داریم و در کنار آنها فصل آینده را با قدرت و رتبه در شان تیم به پایان خواهیم رساند.

دیدگاه‌ها