کد خبر : 1521553 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 09:41 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری مدیر الجزیره به موفقیت مقابل پرسپولیس

مدیر تیم الجزیره اعلام کرد که آن ها تیم کاملی را در اختیار دارند و می‌توانند پرسپولیس را شکست دهند.

امیدواری مدیر الجزیره به موفقیت مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، حسین سهیل گفت: ما تمریناتمان را آغاز کرده ایم و هیچ مصدوم و محرومی نداریم و میتوانیم مرحله به مرحله صعود کنیم و در لیگ قهرمانان جلو برویم.

 

او ادامه داد: ما دو بازیکن مصدوم داشتیم. محمد مسلمی و فوزی که تیم پزشکی مان در حال آماده کردن این بازیکنان هستند تا به آمادگی بدنی لازم برای بازی رفت مقابل پرسپولیس برسند.

 

مدیر تیم الجزیره همچنین در ادامه اذعان داشت: ما ابتدا در زمین خودمان و سپس ۱۴ ماه می در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس میرویم. تیم ما یک روز استراحت کرد و سپس تمرینات روزمره را دنبال کرد. آقای تن کاته تصمیم گرفت که ما فقط تمرینات روزمره را انجام دهیم و نیازی به بازی دوستانه نیست و باید از این زمان برای پیدا کردن نقاط ضعف و قوتمان استفاده کنیم.

 

حسین سهیل گفت: این که مصدوم و محرومی نداریم امتیاز مثبتی برایمان به حساب می آید و از لحاظ معنوی به ما کمک میکند که در بازی رفت پیروز شویم. ما به تیم فعلی اعتماد کامل داریم و می‌توانیم تیم ایرانی را شکست دهیم و برای اولین بار در مرحله یک چهارم بازی کنیم. البته اکثریت بازیکنان ما جوان هستند اما بازیکنان باتجربه مثل علی خصیف، علی مبخوت، رومارینهو و... هم در کنار ما هستند و می‌توانند به مراحل بالاتر برسند.

 

 

دیدگاه‌ها