کد خبر : 1521678 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 21:37 | 57.8K بازدید | 0 دیدگاه

افتخاری: احتمالا 2 بازیکن خروجی خواهیم داشت

مدیرعامل استقلال از پایان همکاری دو بازیکن با استقلال در روزهای آینده خبر داد.

افتخاری: احتمالا 2 بازیکن خروجی خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، رضا افتخاری بعد از قهرمانی تیمش در فینال جام حذفی در خصوص تمدید قرارداد با شفر گفت: ما یک ماه است درحال چانه زنی هستیم و به عبارت دیگر در حال مذاکره هستیم تا این هفته جمعش کردیم. قرارداد شفر بندهای مختلفی دارد و درباره تک تک آن بندها صحبت کردیم. درباره مسائل مالی و تعهدات مختلف بوده است و توافق کردیم. یک سری خواسته ها آنها داشتند و ما نپذیرفتیم و یک سری پیشنهاد هم ما داشتیم که آنها قبول نکردند.

 

افتخاری در مورد گرفتن پول بابت تبلیغات محیطی گفت: ما تا انقلاب مهدی به اینها بدهکار خواهیم بود چون همه چیز دست آنها است. برای چه ما بدهکار باشیم؟ اگر بیاییم حساب کتاب ها راشفاف کنیم. تمام این بازی ها جرائمش را به حساب باشگاه می گذارد. اگر می خواهند ما را جریمه کنند باید اجازه دفاع از حق و حقوق را به ما بدهند.

 

او ادامه داد: یک روز می گویند تماشاگر به داور توهین کرده و یک روز هم به بازیکن توهین کرده است. تماشاگر که دست من نیست. مثلا رفتیم مشهد و رشت بازی کردیم، ما را جریمه کردند درحالی که ما میزبان نبودیم. این بدهی باشگاه همین چیزهاست. تماشاگر ما عطسه کند، ده میلیون جریمه می شود. الان تماشاگران ما را می خواهید بشناسید؟ بازی با العین و الریان را ببینید. هیچ جریمه ای در آسیا نشدیم. امسال جریمه هایی فرستاده اند که مثلا تماشاگران ما سیگار کشیده اند و از سوی کنفدراسیون آسیا ما از این بابت جریمه شدیم. از طریق تبلیغات محیطی حداقل باید 6-7 میلیارد به ما و پرسپولیس بدهند. ما پیگیر هستیم و می خواهیم کار به یکجا برسد.

 

افتخاری با تاکید بر پیگیری هایش در این خصوص تصریح کرد: من شدیدا پیگیر هستم. هفته گذشته سه جلسه با شیرازی داشتم و نامه را سازمان لیگ هنوز نداده است. ما به دنبال تعیین و تکلیف بدهی ها هستیم. اگر پول تبلیغات محیطی را بدهند شکایت هایی که در AFCهست را فیصله می دهیم.

 

مدیرعامل استقلال در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان با استقلال گفت: جپاروف را صحبت کردیم و تمام است. ابراهیمی به من گفت دوست دارم بمانم اما باید یک مقدار کمک کنیم طلب گذشته آنها را پرداخت کنیم. ممکن است دو نفر نخواهند بمانند که دست خودشان نیست و مدیر برنامه هایشان نقش دارند. یک چیزهایی شفر در قراردادها آورده بود که دست من نبود. مثلا نوشته بود اگر افتخاری نبود، یک طرفه فسخ می کنم. گفتم به من چه کار داری؟ شاید من خودم بخواهم بروم، تو با باشگاه قرارداد داری ولی او به من گفت که تو پشت من بودی و اگر نباشی می ترسم به بحران بخورم. من دو هفته پیش نامه زدم به بانک مرکزی که ارز دولتی به ما بابت حقوق خارجی ها پرداخت شود. آنها موافقت کردند و در صورت تصویب با همان دلار 4200 کار را پیش می بریم.

 

افتخاری در خصوص اینکه خسرو حیدری از استقلال شکایت کرده بود گفت: وکیل او اشتباه کرده بود و شکایتش را پس گرفت.

دیدگاه‌ها