کد خبر : 1521690 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 22:17 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

جشن آبی‌ها آرام آرام همگانی شد و نیمه تمام ماند

همانطور که قابل پیش بینی بود پس از بلند کردن جام توسط استقلالی ها، تعداد زیادی هواداران این تیم آرام آرام خود را به زمین چمن رساندند.

جشن آبی‌ها آرام آرام همگانی شد و نیمه تمام ماند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که برگزاری یک مراسم قهرمانی بدون نقص و یا حداقل کم نقص برای همه فوتبالی ها تبدیل به یک آرزو شده است در جریان شادمانی استقلالی ها پس از قهرمانی جام حذفی نیز اتفاقاتی خارج از عرف افتاد.


در حالی که حضور چهار جیمی جامپ در زمین و در حین برگزاری بازی نوید این را می داد که شاهد حضور هواداران بیشتری در زمین باشیم همین اتفاق هم افتاد و پس از این که استقلالی ها از محوطه تعیین شده  بیرون دویدند و روی سکوها به بلند کردن جام قهرمانی پرداختند آرام آرام افراد زیادی خود را به نزدیکی سکو رساندند تا پس از پایین آوردن جام و داغ شدن بازار عکس، خود را به بازیکنان برسانند و به همراه آنان در اغلب تصاویر موجود حضور داشته باشند.


هواداران استقلالی ها موبایل به دست، شرکای آبی پوشان در دور افتخار قهرمانی بودند و هر کدام از بازیکنان را قاب دوربین خود قرار می دادند تا سلفی قهرمانی را برای خود تاریخی کنند.

 

این اتفاق تا جایی پیش رفت که چیزی نزدیک به همه کسانی که روی سکوها حضور داشتند خود را به میانه میدان رساندند تا جشن استقلالی ها را به قولی پرشورتر کنند اما این حضور بدون برنامه که البته کاملا قابل پیش بینی بود جشن استقلالی ها را نیمه کاره گذاشت و در این میان نیز رفتار خارجی های شنل به دوش نیز جالب به نظر می رسید که به دلیل ناآشنایی با جو موجود در قهرمانی های تیم های ایرانی، کاملا ترسیده بودند.

دیدگاه‌ها