کد خبر : 1521875 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 01:28 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

برایتون 1-0 یونایتد؛ نایب قهرمانی قطعی نشد

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل برایتون با نتیجه 1-0 شکست خورد و فرصت تثبیت عنوان نایب قهرمانی اش را از دست داد.

برایتون 1-0 یونایتد؛ نایب قهرمانی قطعی نشد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو در صورت پیروزی در این دیدار، فاصله شان با لیورپول را در فاصله دو هفته به پایان رقابت ها به 8 امتیاز افزایش می دادند و عنوان نایب قهرمانی شان را قطعی می کردند اما با این شکست، امیدهای کمرنگ قرمزهای مرسی ساید پابرجا ماند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه سه، روی ارسال مارکوس راشفورد از روی یک ضربه ایستگاهی، مروان فلینی با ضربه سر تیمش را پیش بیندازد اما داور اعلام آفساید کرد. در ادامه تیم میزبان تا اندازه ای پیش کشید و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کرد اما نتوانستند به گل برسند.

 

1300120

 

 

در دقیقه 13، ارسال ایسکیردو در مقابل دروازه منچستریونایتد به گروس رسید اما ضربه او را دخیا مهار کرد. حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هر یک موقعیت هایی روی دروازه هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی این نیمه توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل برسند. در مقابل بازیکنان برایتون در یکی از اولین موقعیت های شان در دقیقه 57، قفل دروازه دخیا را باز کردند. روی یک ارسال به دهانه دروازه منچستریونایتد، گروس با ضربه سر دروازه را باز کرد و تلاش مارکوس روخو برای بیرون کشیدن توپ هم ثمری نداشت و داور گل را پذیرفت.

 

1300119

 

در ادامه باز هم بازیکنان برایتون بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی، بازیکنان منچستریونایتد ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 72 به گل تساوی برسند اما ضربه راشفورد را دروازه بان میزبان دفع کرد.

حملات یونایتدها ادامه پیدا کرد و در دقایق پایانی همکاری راشفورد و لینگارد، می توانست به گل تساوی تبدیل شود اما این اتفاق رخ نداد و بازی در نهایت با برتری 1-0 برایتون به پایان رسید.

دیدگاه‌ها