کد خبر : 1521929 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 11:32 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی‌کردم انتقاداتم به آقایان بر بخورد

واکنش زهرا نعمتی به غیبت در انتخابات فدراسیون

قهرمان تیروکمان پارالمپیک به چرایی عدم حضورش در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان واکنش نشان داد.

واکنش زهرا نعمتی به غیبت در انتخابات فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان قرار است با تاخیر زیادی روز سه شنبه هفته جاری برگزار شود، غیبت زهرا نعمتی به عنوان نماینده ورزشکاران شک و شبهه های زیادی را به وجود آورده است.


اینکه چطور مطرح ترین قهرمان المپیکی و پارالمپیکی تیراندازی با کمان ایران نمی تواند در تعیین رییس جدید فدراسیون تصمیم ساز باشد؛ به عقیده برخی به انتقادات اخیر او به مدیران فدراسیون برمی گردد.


در همین راستا با زهرا نعمتی، قهرمان ۲ دوره پارالمپیک که این روزها خودش را برای بازی های آسیایی و پاراآسیایی آماده می کند، همکلام شدیم.


بانوی کماندار کشورمان در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: خودم هم از این اتفاق تعجب کردم؛ اما شاید نظر من برای دوستان مهم نبوده که نام مرا به عنوان نماینده ورزشکاران رد نکردند. من در ۲ رویداد المپیک و پارالمپیک شرکت کردم و کارنامه ام مشخص است. صلاحدید دوستان اینطور بوده و من هم نمی خواهم با چنین بحث هایی وارد حاشیه شوم. فقط امیدوارم هر کسی سکان هدایت این فدراسیون را برعهده می گیرد، دلسوزانه این رشته را به سوی پیشرفت سوق دهد.


وی در پاسخ به این سوال که غیبتش در مجمع انتخاباتی ارتباطی به انتقادات اخیرش از فدراسیون دارد، عنوان کرد: قطعا به این موضوع مرتبط است. اگر هم حرفی زده شده، برای دفاع از حقوق من بوده و فکر نمی کردم به کسی بر بخورد. همه ما حق داریم انتقاد کنیم؛ اما شاید برای کسی خوشایند نباشد.


قهرمان ۲ دوره پارالمپیک درباره مسابقات پیش رو گفت: من تمریناتم را برای حضور در هر ۲ رویداد بازی های آسیایی و پاراآسیایی پیگیری می کنم.  حالا صلاحدید مسئولان است که من در بازی های آسیایی هم باشم یا خیر. در جریان تصمیم گیری ها نیستم؛ اما تلاش خودم را می کنم تا رکوردهایم به سطحی برسد که در هر ۲ رویداد موفق باشم.


نعمتی در پایان درباره اینکه مسئولان فدراسیون تیروکمان اعلام کردند او به خاطر غیبت در رکوردگیری شانسی برای حضور در بازی های آسیایی ندارد، افزود: همزمان با مسابقه ای که برگزار شد، من در اردوی تیم پارالمپیک بودم. البته جدا از این مساله من در جریان قرار نگرفته بودم که قرار است مسابقه ای برگزار شود. در واقع اطلاعی به من نداده بودند که در رکوردگیری شرکت کنم.

دیدگاه‌ها