کد خبر : 1522041 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 17:45 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

پتانسیل صعود را داریم

فخرالدینی: کار را در اصفهان تمام می کنیم

مدافع ذوب آهن معتقد است تیمش در مجموع دو دیدار با استقلال می تواند به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

فخرالدینی: کار را در اصفهان تمام می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی مدافع ذوب آهن در مورد کسب عنوان نایب قهرمانی تیمش در لیگ هفذهم گفت: ما یک نیم فصل فوق العاده داشتیم و توانستیم با بردهای ارزشمندی که به دست آوردیم، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنیم. البته اگر روند نتیجه گیری تیم در نیم فصل اول نوسان نداشت، قطعا می توانستیم در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم. این سومین نایب قهرمانی من در لیگ برتر بود که 2 بار آن به همراه آقای قلعه نوعی بوده است.


او ادامه داد: نایب قهرمانی حداقل دستمزد یک نیم فصل پرتلاش کادر فنی و بازیکنان ما بود و حالا می توانیم فصل آینده را نیز در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم. خودم این فصل عملکرد فوق العاده ای داشتم. 4 گل زده، 3 پاس گل و گرفتن 2 پنالتی حاصل کارم در ذوب آهن بود. روی 11 گل تیمم نیز موثر بودم و خدا را شکر می کنم که با اعتماد آقای قلعه نوعی توانستم فصل خوبی را تجربه کنم.


مدافع ذوب آهن در مورد بازی تیمش مقابل استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: دیگر همه می دانند که استقلال و شفر چه روند خوبی را در پیش گرفته اند. آنها با قهرمانی در جام حذفی روحیه مضاعفی گرفته اند و قطعاً حریف سرسختی برای ما خواهند بود. اما انگیزه زیادی داریم و همانطور که در دیدار برگشت لیگ موفق به شکست آنها شدیم، باز هم می توانیم استقلال را ببریم.


فخرالدینی با اشاره به انگیزه هایش برای بازی مقابل استقلال خاطرنشان کرد: هنوز هم استقلال را قلباً دوست دارم و اگر مقابل این تیم گلزنی کنم، خوشحالی نخواهم کرد. اما ما اهداف بزرگی داریم و می خواهیم در آسیا هم موفق باشیم. به نظرم تیم ما توانایی عبور از استقلال را دارد و می توانیم کار را در اصفهان تمام کنیم. چون خوب می دانیم در بازی برگشت کار سختی در آزادی و هواداران بی شمار استقلال خواهیم داشت. من سالهاست که در آزادی مقابل استقلال بازی نکرده ام و انگیزه های زیادی برای درخشش در این بازی دارم.


او در مورد ادامه همکاری اش با ذوب آهن نیز گفت: قرارداد من با ذوب آهن یک نیم فصل بوده و الان هم تمام تمرکزم روی دو بازی باقی مانده است. البته اگر آقای قلعه نوعی و مسئولان باشگاه مرا بخواهند خودم از ماندن در ذوب آهن استقبال می کنم. اینجا هم آرامش دارم و هم اینکه با اعتماد آقای قلعه نوعی توانسته ام نمایش خوبی داشته باشم.

دیدگاه‌ها