کد خبر : 1522120 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 10:13 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش دنیای فوتبال به بستری شدن فرگوسن

بزرگان فوتبال و هواداران، از شب گذشته که خبر بستری شدن سرالکس فرگوسن، اسطوره منچستریونایتد منتشر شده، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند.

واکنش دنیای فوتبال به بستری شدن فرگوسن

به گزارش "ورزش سه"،  شب گذشته فرگوسن به علت ضایعه مغزی، به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت. اخبار بستری شدن او توسط منچستریونایتد اعلام شد و شیاطین سرخ اعلام کردند که پرافتخار ترین سرمربی بریتانیایی، عمل موفقی را پشت سر گذاشته است. با این حال، واکنش‌ها به این موضوع ادامه داشت و شاگردان سابق و حتی رقبا، برای فرگی آرزوی بهبودی کردند. در زیر واکنش‌ها نسبت به این موضوع را می‌خوانیم.

 

- سم آلاردایس در کنفرانس خبری گفت:" واقعا خبر ناراحت کننده ای است. به محض اینکه بتوانم، حال او را جویا خواهم شد. وقتی دیدم درن (پسر فرگوسن و سرمربی تیم دسته سومی دانکستر) در دیدار تیمش شرکت نکرد، متوجه شدم که موضوع جدی است.

 

- مارک هیو، سرمربی ساوتهمپتون در کنفرانس خبری گفت:" اخباری را اخیرا در این رابطه شنیدم. امیدوار بودم که حقیقت نداشته باشد. برایش بهترین ها را آرزو دارم."

 

1300311

 

 

- دیوید بکام، شاگرد سابق فرگوسن در اینستاگرامش نوشت:" به جنگیدن ادامه بده رئیس.... برای تو دعا می‌کنیم و برای کتی و تمام خانواده ات، عشق می‌فرستیم.

 

 

1300310

 

 

- کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید و شاگرد سابق یونایتد نیز در اینستاگرامش نوشت:" تمام فکر و دعاهایم با توست دوست خوب من. قوی باش رئیس"

 

-ادوین فان در سار که همسرش نیز شرایط مشابه فرگوسن را تجربه کرده در این رابطه نوشت:" از شنیدن خبر سرالکس خیلی ناراحت شدم زیرا قبلا نیز این شرایط را تجربه کرده ام. قوی باش و امیدواریم که از این بیماری ریکاوری کنی."

 

- پیتر اشمایکل، گلر سابق منچستریونایتد و شاگرد سابق فرگوسن نیز در توئیتی نوشت:" لطفا قوی باش و این یکی را ببر"

 

-باشگاه لیورپول نیز در بیانیه ای در این رابطه نوشت:" پس از اخبار بستری شدن فرگوسن در بیمارستان، افکار تمام افراد باشگاه لیورپول در کنار سرالکس فرگوسن و خانواده او خواهد بود. او یک رقیب بزرگ و دوستی بسیار خوب است که باشگاه ما را در سخت ترین لحظات حمایت کرد و امیدواریم که به زودی سلامتی کاملش را به دست آورد. باشگاه لیورپول، حمایت خود را در این رابطه از باشگاه منچستریونایتد و خانواده فرگوسن اعلام می‌کند."

 

- مایکل کریک نیز در این رابطه توئیت زده:" تمام فکر و دعاهایم در کنار تو و خانواده ات خواهد بود."

 

- ونسان کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی نیز در توئیترش نوشته:" قوی بمان سر الکس. در کنار خانواده و نزدیکانت خواهیم بود."

 

- نیکولا استراجئون، نخست وزیر اسکاتلند توییت زد:" فکر و یاد ما با سرالکس فرگوسن و خانواده اش خواهد بود. امیدواریم که هر چه سریعتر از بستر بیماری برخیزد."

 

فرگوسن 38 جام در 26 سال به همراه یونایتد کسب کرد که از جمله آنها می‌توان به 13 قهرمانی لیگ برترو 2 قهرمانی چمپیونزلیگ اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها