کد خبر : 1522225 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 16:22 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری هاینکس از واکنش تند لواندوفسکی به تعویض

سرمربی بایرن مونیخ از رفتار روبرت لواندوفسکی بعد از تعویض برابر کلن ابراز ناراحتی کرد.

دلخوری هاینکس از واکنش تند لواندوفسکی به تعویض

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی‌وسوم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری ۹ دیدار به صورت هم‌زمان برگزار شد که در یکی از بازی‌ها بایرن مونیخ بعد از حذف از لیگ قهرمانان، برابر کلن به میدان رفت که این دیدار با برتری ۳ بر یک بایرن پایان یافت.

خامس رودریگس، روبرت لواندوفسکی و تولیسو گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساندند. در این دیدار روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۷۷ تعویض شد و جای خود را به ساندرو واگنر داد ولی بعد از این تعویض با هاینکس دست نداد.

 

 

1300408

 

 

یوپ هاینکس بعد از این اتفاق گفت:« من خودم مهاجم بودم و می‌دانم مهاجم‌ها انسان‌های مغروری هستند و فقط به بالا بردن آمار گلزنی خودشان فکر می‌کنند. با این حال من رفتار او را بعد از تعویض نمی‌پسندم چون این موضوع اصلا خنده‌دار نبود. او باید بداند که فقط من تصمیم گیرنده هستم.»

 

این روزها زمزمه پیوستن این بازیکن به رئال مادرید شنیده می‌شود و ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا نیز باعث شده این مهاجم لهستانی بیش از پیش به فکر رفتن از بایرن باشد.

بایرن مونیخ باید در فینال جام حذفی آلمان با آینتراخت فرانکفورت دیدار کند که این دیدار می‌تواند آخرین جام هاینکس برای بایرن را به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها