کد خبر : 1522376 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 11:28 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

خطرناک ترین مهره الجزیره مقابل پرسپولیس

طرفداران الجزیره برای جدال حساس امشب با قهرمان ایران چشم به درخشش مهاجم ملی پوش خود دوخته اند.

خطرناک ترین مهره الجزیره مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امشب در حالی با جدال الجزیره و پرسپولیس در ورزشگاه محمد بن زاید آغاز می شود که طرفداران اماراتی برای کسب نتیجه مطلوب در جدال امشب حساب ویژه ای روی گلزنی مهاجم ملی پوش خود باز کرده اند.


علی مبخوت مهاجم شماره 7 الجزیره و تیم ملی امارات به عنوان برترین گلزن این فصل حریف پرسپولیس امشب می تواند خطرناک ترین مهره میزبان قلمداد شود، بازیکنی که یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن امارات در فصل جاری نیز لقب گرفته است. ۳ نامزد نهایی این عنوان، عمر عبدالرحمان ستاره و کاپیتان العین در کنار رایان الجابوی بازیکن جوان و پدیده العینی‌ها به همراه علی مبخوت از الجزیره انتخاب شده اند که شانس دو ستاره العین بالاتر از علی مبخوت است.


علی مبخوت این فصل موفق شد 13 گل در لیگ امارات به ثمر برساند ضمن این که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز نقش مهمی در صعود این تیم ایفا کند. او مهاجمی تکنیکی و گلزن است که ضربات ناگهانی خوبی می‌زند و یک خطر دائمی برای مدافعان حریف محسوب می شود تا جایی که هنک تن‌کاته سرمربی هلندی الجزیره حساب ویژه‌ای روی این مهاجم ملی‌پوش اماراتی برای جدال حساس امشب باز کرده است.


علی مبخوت در طول یک هفته گذشته یک روز به خاطر حضور در مراسم عروسی‌اش از سرمربی هلندی اجازه گرفت و در تمرینات حضور نداشت اما با این حال طرفداران الجزیره در آخرین نظرسنجی ها از این مهاجم ملی پوش به عنوان کلیدی ترین بازیکن خود در جدال با قهرمان ایران نام برده اند که باید منتظر ماند و دید مدافعان پرسپولیس در غیاب سیدجلال می توانند از پس مهار او بربیایند یا نه؟

دیدگاه‌ها