کد خبر : 1522440 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 17:15 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی جدایی از ذوب آهن را تکذیب نکرد

سرمربی ذوبی ها ادامه حضور در ذوب آهن را تایید نکرد.

قلعه نویی جدایی از ذوب آهن را تکذیب نکرد

به گزارش "ورزش سه"، شایعه جدایی امیر قلعه نویی از ذوب آهن و حضور او در سپاهان بیش از همیشه شده و بسیاری عقیده دارند که امیر قلعه نویی مجددا به سپاهان در پایان فصل باز خواهد گشت.


قلعه نویی در نشست خبری دیدار با استقلال با سوالی در این خصوص مواجه شد اما پاسخ های او نشانی از ادامه همکاری با ذوب آهن نداشت. سرمربی ذوبی ها در پاسخ به این سوال تصریح کرد: این سوال حاشیه‌ای است. فردا هم بازی تمام می‌شود. ما یک برنامه داریم که اگر سال دیگر این جایگاه را پیدا نکنیم یعنی پیشرفتی نداشته‌ایم. من همیشه در زمان یارگیری به فکر پیشرفت تیمم بودم. ضمن اینکه سال آینده سپاهان و تراکتورسازی به رقبای ما اضافه خواهند شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم تیم‌هایی مانند الدحیل قطر هزینه‌های زیادی می‌کنند. ما برنامه داریم تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم. برنامه‌ام را ارائه داده‌ام و تصمیم‌گیرنده نهایی باشگاه است. اگر قبول کنند خوشحال می‌شوم سال آینده هم در ذوب‌آهن باشم و اگر این کار را نکنند حتماً من را نمی‌خواهند.


قلعه نویی پیش از این به دلیل عدم اختصاص بودجه مناسب برای نقل و انتقالات از تراکتورسازی و سپاهان جدا شده بود  به نظر می رسد بهانه اصلی این سرمربی موفق برای حضور در سپاهان و پایان همکاری با ذوب آهن باز هم همین موضوع باشد.

دیدگاه‌ها