کد خبر : 1522466 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 18:09 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی‌کیا: موفقیت پرسپولیس با هواداران ادامه دارد

اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس برای این تیم در آستانه جدال با الجزیره امارات آرزوی موفقیت کرد.

مهدوی‌کیا: موفقیت پرسپولیس با هواداران ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدوی کیا، کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی که سابقه حضور در لیگ آلمان را در کارنامه دارد، در آستانه‌ی جدال شاگردان برانکو ایوانکوویچ با الجزیره امارات ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند از سد این حریف عبور کند.


مهدوی‌کیا در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفته: انشاا... امروز بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و پرسپولیس همچون بازی‌های قبلی با عملکردی قابل قبول، فوتبال ایرانی را برای آسیا به نمایش خواهد گذاشت تا دل هواداران شاد شود.


وی در ادامه گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم برای تیم محبوبم پرسپولیس و امیدوارم قهرمان فوتبال ایران با انجام دو بازی برتر، به مرحله بعدی صعود کند و نماینده شایسته‌ای برای کشور عزیزمان ایران باشد. قهرمانی در آسیا برای پرسپولیس دور از دسترس نیست و بهترین زمان برای کسب این عنوان در اختیار پرسپولیس است.


شماره 2 سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم خواست نسبت به حواشی بی‌اعتنا باشند و در مسیر موفقیت تیم حامی شاگردان برانکو باشند: هواداران پرسپولیس در این شرایط حساس به حواشی توجه نکنند و با حمایت همیشگی خود، پشتیبان تیم محبوب پرسپولیس باشند. باشگاه پرسپولیس و برانکو در بهترین شرایط و بهترین تعامل قرار دارند و بیشترین موفقیت‌های را در این چند سال اخیر کسب کرده‌اند و مطمئنا این روند با حمایت هواداران ادامه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها