کد خبر : 1522500 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 21:03 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور منجی سرخ ها در کم شوت ترین نیمه سال

علی علیپور با ضربه سری که زد اجازه نداد پرسپولیس یک نیمه را بدون شوت در چارچوب سپری کند؛ اتفاقی که در لیگ قهرمانان آسیا 2018 تنها یک بار روی داده است.

علیپور منجی سرخ ها در کم شوت ترین نیمه  سال

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ با گل استثنایی بهترین مهاجمشان نیمه اول را به پایان رساندند؛ این پیروزی باتوجه به این که در خارج از خانه است، اهمیت ویژه ای برای تیم پرسپولیس دارد و آن ها در نیمه دوم تمام تلاششان را برای حفظ نتیجه فعلی به کار خواهند بست.

اما نکته قابل توجه برای قرمزها در 40 دقیقه اول بازی، نزدن حتا یک شوت به سمت دروازه بود که اتفاقی کم نظیر برای تیم برانکو به شمار می رفت.

 

آن ها در نیمه اول مرحله گروهی تنها در یک دیدار موفق نشدند شوت به دروازه داشته باشند و آن هم دیدار با السد بود. البته نمی توان توان دفاعی تیم السد را با الجزیره امارات مقایسه کرد و طبیعتا نماینده قطری، از قدرت بسیار بیشتری بهره مند است.

البته در نیمه اول بازی با السد، گادوین منشا فرصت بسیار خوبی را از دست داد که اگر گل می شد، روند بازی بی شک تغییر می کرد.

 

حالا ضربه سر علیپور باعث شد تا پرسپولیس در امارات یک گل به الجزیره بزند اما سرخ ها می توانند با حملات بیشتر، حتا گل های بعدی را هم وارد دروازه علی خصیف کنند تا خیالشان از بابت صعود راحت شود.

دیدگاه‌ها