کد خبر : 1522589 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 10:16 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

جدیدترین موضع امیر در قبال سرمربی استقلال

قلعه نویی: شفر از عصبانیت گفت "بزن زیرش"!

آخرین تقابل ذوب آهن و استقلال در کنار ثبت تنها شکست مرد آلمانی مقابل مربیان ایران با حواشی نیز برای سرمربی آبی ها روبرو بود از جمله حرفی که در قبال تاکتیک ذوبی ها بر زبان آورد.

قلعه نویی: شفر از عصبانیت گفت "بزن زیرش"!

به گزارش "ورزش سه"، پانزدهم بهمن ماه 96 استقلال در ورزشگاه فولادشهر جدال برگشت با ذوب آهن را انجام داد، مصافی که در پایان با شکست 2-1 تیم تهرانی با گل دقیقه 90 محمدرضا حسینی توام شد تا اولین شکست وینفرد شفر مقابل مربیان ایرانی در لیگ برتر رقم بخورد و این تیم را از کورس نایب قهرمانی دور کند.


بعد از بازی مرد آلمانی در کنفرانس مطبوعاتی در توجیه شکست شاگردانش مقابل مربی سابق خود کلمه ای را به زبان آورد که برای هفته ها به سوژه ای جنجالی تبدیل شد. شفر تاکتیک ذوب آهن را "بزن زیرش" توصیف کرد و مدعی شد اگر بازی مستقیم و هوایی نبود تیم اصفهانی نمی توانست از پس استقلال بربیاید چون تاکتیک خاصی نداشت.


همین حرف در آن برهه واکنش هایی از سوی قلعه نویی و ذوبی ها در پی داشت تا تقابل امروز دو تیم در رقابت های آسیایی حساس تر از همیشه شود گرچه سرمربی ذوبی ها این بار در جدیدترین موضع خود در قبال سرمربی آلمانی سیاست خاصی در پیش گرفت و گفت:« فراموش کنید به هر حال آقای شفر نظرش را گفت، باخته بود و تحت فشار از روی عصبانیت آن حرف‌ها را زد. مهم این است که همگان دیدند در آمار و آنالیز بازی ذوب‌آهن بهتر از استقلال بود، آنالیز را که دیگر من انجام ندادم. همیشه سعی می‌کنم چه وقتی می‌برم چه وقتی می‌بازم، به حریف احترام بگذارم پس امروز هم نهایت احترامم را برای این مربی آلمانی و شاگردانش نشان خواهم داد».


سرمربی ذوب آهن در ادامه با بیان این که انگیزه خاصی برای شکست استقلال ندارد، تصریح کرد:« هیچ انگیزه‌ای برای بردن استقلال ندارم چون تمام انگیزه و تمرکزم روی صعود ذوب‌آهن است. یعنی هر تیمی جای استقلال بود هم دنبال بردن بودم. البته به استقلال احترام می‌گذارم. آنها با شفر تیم خیلی خوبی شده‌اند. بدون تعارف خوشحالم از این که استقلال به شرایط آرمانی رسیده، خوشحالم از این که استقلال و پرسپولیس همزمان قهرمان شده‌اند».


امیر قلعه نویی در تمام سال هایی که در عرصه مربیگری حضور دارد بارها در رقابت های داخلی شاگردانش را مقابل استقلال هدایت کرده است اما امروز این اتفاق برای اولین بار در رقابت های آسیایی رخ می دهد از همین رو حساسیت های حاکم بر آن بیشتر از همیشه نمود پیدا خواهد کرد چون پای حکم صعود یکی از این دو نماینده ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا در میان است.

دیدگاه‌ها