کد خبر : 1522603 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 11:06 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

قائمی: بازی با تیم دوم لهستان و ایتالیا به درد ما نمی خورد

با پسر گنبدی والیبال از تیم ملی تا لژیونر شدن

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: یک بازی تدارکاتی با صربستان برنامه ریزی شده که یکی از بهترین تیم های دنیاست و خیلی به ما کمک خواهد کرد.

با پسر گنبدی والیبال از تیم ملی تا لژیونر شدن

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد قائمی در سال های اخیر یکی از ستاره های تیم ملی والیبال ایران بوده که با کمترین حاشیه و نوسان به کارش در تیم ملی ادامه داده است. این پسر گنبدی که بارها با سرویس های تند و تیز خود توانسته نتایج را مقابل تیم های اروپایی به سود ایران برگرداند، این روزها با انگیزه در تمرینات تیم ملی به تمرین می پردازد. این دریافت کننده تیم ملی والیبال از حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی به عنوان یک فرصت بزرگ برای نسل آینده والیبال ایران یاد می کند و البته معتقد است بازیکنان باتجربه وظیفه سنگین تری نسبت به گذشته دارند.


در حاشیه اردوی تیم ملی با فرهاد قائمی همکلام شدیم که در ادامه صحبت های وی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" را می خوانید.


به چیز جز تمرین فکر نمی کنیم


چند هفته ای است که تمرینات به صورت جدی آغاز شده و صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم. دوره آماده سازی ما خیلی فشرده زیر نظر کادرفنی برگزار می شود. همه بازیکنان هم با تمام توان خود تلاش می کنند و تمام تمرکزشان را در زمین می گذراند و به چیز دیگری فکر نمی کنند. بازیکنان تیم ملی با تمام وجودشان زحمت می کشند تا بتوانند دل مردم را شاد کنند.


امیدوارم دل مردم را شاد کنیم


ما ابتدا لیگ ملت های والیبال را در پیش داریم که فعلا تمرکزمان روی این مسابقات است. بعد از آن هم باید برای رقابت های جهانی آماده شویم. امیدوارم در سالی که پیش رو داریم، بتوانیم به اهداف خود برسیم و با نتایجی که تیم ملی والیبال کسب می کند، مردم شاد شوند.


این جوان ها باید طعم برد و باخت را بچشند


این روزها صحبت از بازیکنان جوان زیاد است. امسال خوشبختانه جوان های خیلی خوبی در تیم ملی داریم که در لیگ هم خیلی خوب بازی کردند. مطمئنا بازیکن جوان برای اینکه باتجربه شود، باید دوره ای را بگذراند و برخی مسائل را به مرور زمان یاد بگیرد. این جوان ها خیلی از بردها و باخت ها را باید تجربه کنند تا باتجربه شود. آینده برای این جوان هاست و چیزی که من می بینم، آنها از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار هستند.

 

1300846


امیدوارم از جوان شدن تیم ضربه نخوریم


مطمئنا با اضافه شدن این بازیکنان جوان به تیم ملی نوساناتی وجود خواهد داشت؛ اما امیدوارم بازیکنان باتجربه و کادرفنی مدیریتی کنند تا در همان ریتم قبلی خودمان بمانیم و از این موضوع ضربه نخوریم. البته امیدوارم این بازیکنان جوان هم از شانسی که به آنها داده شده، نهایت استفاده را ببرند و قدر این فرصت را بدانند. آنها باید در همین اولین تجربه هم خودشان را نشان دهند.


بازی با ذخیره های اروپایی به درد ما نمی خورد


مسئولان فدراسیون و کادرفنی به دنبال برگزاری بازی های تدارکاتی مناسب بودند؛ اما لیگ های اروپایی یکی، ۲ روز بیشتر نیست که به اتمام رسیده و آنها نمی توانستند در این شرایط روبروی ما بازی کنند. اگر هم در این چند هفته می خواستیم بازی تدارکاتی با تیم های بزرگی اروپایی برگزار کنیم، قطعا آنها نمی توانستند از بازیکنان اصلی خود استفاده کنند. در این شرایط هم فکر می کنم آن بازی تدارکاتی به درد ما نمی خورد که برویم با تیم دوم ایتالیا و لهستان بازی کنیم. البته یک بازی تدارکاتی با صربستان برنامه ریزی شده که یکی از بهترین تیم های دنیاست و خیلی به ما کمک خواهد کرد.


فعلا به لژیونر شدن فکر نمی کنم


فعلا تمرکزم فقط روی تیم ملی است و تا پایان مسابقات ملی اصلا به رقابت های باشگاهی فکر نمی کنم. اینکه می خواهم لژیونر شوم یا در داخل ایران بازی کنم، قطعا بعد از پایان بازی های ملی مشخص خواهد شد. آن موقع است که در این رابطه تصمیم گیری خواهم کرد.

 

1300847

دیدگاه‌ها