کد خبر : 1522605 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 10:16 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل جنگ بزرگ اصفهان در سایت AFC

یورش ذوب آهن به رکورد شکست ناپذیری استقلال

جدال حساس نماینده های ایران در اصفهان مورد توجه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت تا جایی که در گزارش منتشر شده تقابل دو تیم جنگ بزرگ اصفهان قلمداد شد.

یورش ذوب آهن به رکورد شکست ناپذیری استقلال

به گزارش "ورزش سه"، امروز در دومین روز از آغاز رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب دو نماینده ایران باید طبق قرعه به مصاف هم بروند از همین رو سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با نگاهی به نتیجه و عملکرد ذوب آهن و استقلال در آخرین بازی مرحله گروهی که منجر به رویارویی آنها با هم شد از تقابل این دو به عنوان جنگ بزرگ در اصفهان نام برد.


در تحلیل سایت AFC آمده است:«استقلال پنج روز بعد از جشن قهرمانی حذفی در خرمشهر راهی اصفهان شد تا بار دیگر مقابل ذوب آهن صف آرایی کند. مامه تیام زننده گل قهرمانی استقلال با مصدومیت مواجه است اما با این حال آبی ها امیدوار به حفظ رکورد 15 بازی شکست ناپذیری خود در ایران و آسیا هستند. رکوردی که بعد از آخرین شکست برابر همین ذوب آهن در اصفهان با نتیجه 2-1 در همین ورزشگاه فولادشهر مقابل شاگردان قلعه نویی به جا ماند و تا امروز ادامه داشت».


بخش دیگری از این گزارش اختصاص به ذوب آهن داشت که سایت AFC نوشت:« تساوی دشوار برابر حریف ازبک در روزپایانی مرحله گروهی ذوب آهن را به این مرحله رساند تا قلعه نویی دوباره رقیب استقلال شود. ذوبی ها در 16 سال گذشته یک بار در سال 2010 فراتر از این مرحله رفتند اما در سایر دوره ها نتوانستند پا را از مرحله حذفی بالاتر بگذارند و این بار هدف شان رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا است آن هم مقابل تیمی مثل استقلال که یک بار در سال 2013 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید و حال با بازگشت امید ابراهیمی و روزبه چشمی قدرتمندتر از مرحله گروهی خواهد بود».

دیدگاه‌ها