کد خبر : 1522620 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 11:06 | 112.8K بازدید | 0 دیدگاه

تردید در حضور 90 دقیقه ای تیام؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

وینفرد شفر در دیداری انتقامی برابر امیر قلعه نویی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تهران است و آبی پوشان بعد از قهرمانی در جام حذفی در دیداری خارج از خانه برابر حریف ایرانی خود قرار می گیرند.


اگر ابهام در باره حضور 90 دقیقه ای تیام را در رده اول تردید های شفر بگذاریم، انتخاب دروازه بان اول استقلال در این دیدار دومین علامت سوال سرمربی استقلال است.


بعد از درخشش رحمتی در دیدار با خونه به خونه و سپاهان، شنیده ها حاکی از این است که شفر در این دیدار قصد دارد از رحمتی درون دروازه خود استفاده کند و احتمالا حسینی در دیدار برگشت درون دروازه قرار می گیرد.


خط دفاعی استقلال با حضور نورافکن در سمت چپ، وریا غفوری در سمت راست و با حضور احتمالی مجید حسینی و پژمان منتظری در مرکز شکل خواهد گرفت.


امید ابراهیمی و فرشید باقری در این دیدار دو هافبک دفاعی استقلالی ها خواهند بود تا زوج موفق و مورد علاقه شفر در مرکز زمین بعد از بازگشت باقری از مصدومیت، دوباره شکل بگیرد. سرور جپاروف در این دیدار راس جلوی خط میانی آبی ها خواهد بود و اسماعیلی و شجاعیان در دو سمت خط حمله قرار می گیرند تا علی قربانی در این مسابقه مهاجم نوک استقلال باشد و بتواند در ضربات ایستگاهی و کرنر برای کمک به جنگ های هوایی خط حمله استقلال به خط دفاعی کمک کند.


شفر در این دیدار خسرو حیدری، تیام، روزبه چشمی و جابر انصاری را در کنار بهنام برزای روی نیمکت خواهد داشت تا برای انجام تغییرات در شرایط متفاوت مسابقه، گزینه های مناسبی در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها