کد خبر : 1522718 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 19:01 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: نه والدس هستم نه می خواهم باشم!

مارک آندره تراشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا با مجله پاننکا به گفت و گو پرداخت.

تراشتگن: نه والدس هستم نه می خواهم باشم!


به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن که در فصل جاری عملکرد فوق العاده ای در ترکیب بارسلونا داشته است، ادعا کرد سالهای ابتدایی و تقسیم بازی با کلودیو براوو برای او در این تیم دشوار بوده است.

 

1300937

 

تراشتگن گفت: "من مانند ویکتور والدس نیستم و نمی خواهم هم مانند او باشم زیرا سبک ما متفاوت است، اما من اوایل سبک اولیور کان را مرور می کردم ذهنیتی مانند او داشته باشم. وجه تمایز اولیور کان بازی با پا بود که هر سنگربانی این قابلیت را ندارد و اگر من نیز این توانایی را نداشتم الان گلر بارسا نبودم زیرا این مسئله برای این باشگاه بسیار مهم است.

 

در حال حاضر دروازه بان هایی مانند ادرسون یا براوو در سیتی نیز در این زمینه توانا هستند و بوفون نیز اینگونه است اما اگر مثلا من سنگربان یوونتوس بودم و بوفون عضو بارسا، من امروز تبدیل به تراشتگن فعلی نشده بودم.

 

وقتی راهی بارسلونا شدم می خواستم سنگربان اول باشم اما می دانستم با حضور کلودیو براوو کار دشواری دارم زیرا او عناوین بیشتری در کارنامه داشته و تجربه بیشتری از من داشت. تقسیم بازی برای سالهای طولانی دشوار بود اما با توجه به فتح لالیگا با براوو، من مجبور به پذیرش شرایط بودم اما فصل دوم دیگر اوضاع برایم سخت شده بود."

دیدگاه‌ها