کد خبر : 1522828 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 10:41 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: دوست دارم میلان، یووه را ببرد

کارلو آنچلوتی ترسی ندارد از اینکه بگوید در فینال جام حذفی ایتالیا از میلان حمایت می‌کند و باور دارد که عملکرد جنارو گتوزو روی نیمکت روسونری بسیار خوب بوده.

آنچلوتی: دوست دارم میلان، یووه را ببرد

به گزارش "ورزش سه"، او در هر دو تیم مربیگری کرده اما نامش مترادف با میلان است چون به‌عنوان مربی و بازیکن در این تیم به موفقیت‌های بسیاری دست یافته.

این مربی 58 ساله در مصاحبه با تلویزیون میلان گفت: «با یکی از دوستانم که اینجا در کانادا سرآشپز است، بازی را می‌بینم. او هم یک میلانیستای متعصب است و با هم پیراهن میلان را می‌پوشیم، ما اینطور می‌توانیم از تیم حمایت کنیم. تیم رینو در این بازی انگیزه زیادی دارد و به هواداران می‌گویم به تیم نزدیک باشند و با شور و شوق از آن حمایت کنند. مشخص است که امید به میان آنها بازگشته و فکر می‌کنم با سرمایه‌گذاری مناسب تیم می‌تواند دوباره برخیزد. تابستان گذشته با مارکو فاسونه مدیر اجرایی و ماسیمیلیانو میرابلی مدیر ورزشی تیم دیدار کردم که در شرایط سختی کار را تحویل گرفته بودند. باید صبور باشند، میلان را بر می‌گردانند اما به زمان نیاز دارند. بنیان خوبی ریخته‌اند و من امیدوارم میلان هر چه زودتر به جایگاه اصلی‌اش برگردد»

او ادامه داد: «گتوزو فوق‌العاده بوده و تیم توانسته با او خیلی سریع هویت خودش را پیدا کند، آنها فصل قبل خیلی به دردسر افتادند که بیشتر ذهنی بود اما رینو آنها را آماده می‌کند. از نظر تاکتیکی یوونتوس را می‌شناسد و به تیم انگیزه می‌دهد مثل همان موقع که بازیکن تیم بود. مشهودترین نکته درباره میلان این است که در حال حاضر در حمله و دفاع هویت دارد. نکته‌ای که باید پیشرفت کند، در پرسینگ است، در سیستم 3-3-4 کار سختی است. برای کنترل بهتر باید بازیکنان بیشتری بین خطوط باشند و در حمله عمق داشته باشند که امسال از این نظر کمی اشکال داشتند.»

آنچلوتی به یوونتوس هم پرداخت که در سه سال اخیر دوگانه لیگ و جام حذفی را برده: «یوونتوس حریف خیلی پیچیده‌ای است و در دفاع کاملا مراقب عمل می‌کند. من انتظار یک بازی متعادل را دارم، فکر نمی‌کنم یوونتوس ماجراجویانه بازی کند. میلان باید در کارهای دفاعی روزنه پیدا کند که در کار تیمی فوق‌العاده است اما از نظر فردی مشکلاتی دارد.»

 

 

1290871

 

 

دختر کارلتو، کاتیا، اخیرا صاحب یک پسر شد و هواداران میلان با یک بنر به آندره‌آی کوچک خوشامد گفتند: «آنها لطف زیادی به من و خانواده‌ام دارند. آندره‌آ هوادار میلان خواهد بود با وجود آنکه پدرش ناپلی است. می‌شود نبرد بین پارمزان و موتزارلا اما مطمئنم که پارمزان را ترجیح می‌دهد.»

او با بازگشت به سری A مشکلی ندارد هر چند معلوم نیست از ابتدای فصل آینده در تیمی کار کند. او که اوایل این فصل از بایرن‌مونیخ اخراج شد، مورد توجه آرسنال و چلسی و یوونتوس است هرچند امکان مربیگری تیم ملی ایتالیا را رد کرد: «باید انتخاب می‌کردم و ترجیح دادم که در یک باشگاه مربی باشم. نمی‌خواستم شغلم را عوض کنم، تصمیم سختی بود اما باید راهی را می‌رفتم که احساسم می‌خواست. نمی‌دانم در آینده نزدیک چه می‌شود، شاید به ایتالیا برگردم شاید هم بیرون بمانم چون راستش موقعیت‌های زیادی برای مربیگری نمی‌بینم. مشکلی نیست، فکر می‌کنم دیر یا زود کاری پیش می‌آید

آنچلوتی درباره روبرتو مانچینی که کاندیدای اصلی مربیگری تیم ملی ایتالیا محسوب می‌شود، نیز گفت: «او مربی بسیار خوبی است که تجربه بین‌المللی دارد و اگر مربیگری تیم ملی به او سپرده شود، می‌تواند موفق شود. انگیزه زیادی دارد و مطمئنم می‌توانیم دوباره شروع کنیم

آنچلوتی در طول این سال‌ها بارها با سر الکس فرگوسن روبه‌رو شده که به دلیل خونریزی مغزی تحت مراقبت‌های ویژه است: «همه جهان فوتبال برای فرگوسن ناراحت است چون همه او را می‌شناسند. شنیده‌ام عمل جراحی‌اش خوب بوده، امیدوارم بتواند ریکاوری خوبی داشته باشد. او انسانی در بالاترین سطح است و برای همین ما همه نگران او هستیم

منبع: ایران ورزشی

دیدگاه‌ها