کد خبر : 1522848 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 11:13 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: فینال بین لیورپول و رئال است نه صلاح و رونالدو

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید معتقد است که دیدار فینال بین دو تیم رئال و لیورپول است نه رونالدو و صلاح.

زیدان: فینال بین لیورپول و رئال است نه صلاح و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در روز 26 ماه می در فینال چمپیونزلیگ در کیف، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ستاره مصری در گلزنی بسیار خوب کار کرده و 43 گل در فصل اول حضورش در لیورپول به ثمر رسانده است و انتظار می‌رود این روند را بهبود ببخشد. در آن سو، رونالدو نیز عملکرد خوبی داشته و توانسته گل‌های متعددی تا به اینجا به ثمر برساند.حال زیدان مدعی شد که رقابت لیورپول و رئال ، رقابت بین صلاح و رونالدو نیست بلکه بین دو تیم است.

 

 

1301028

 

 

او گفت:" نمی‌دانم که محمد صلاح کاندیدای توپ طلا خواهد بود یا نه ولی او فصل خیلی خوبی را پشت سر می‌گذارد. او بازیکنی استثنایی است که عالی کار کرده ولی بازیکن من نیست. من فقط نگران این هستم که این فصل را به بهترین شکل پشت سر بگذارم. این دیدار، تقابل رونالدو و صلاح نیست، بلکه تقابل رئال و لیورپول است.

 

بازی خیلی فوق العاده ای خواهد بود و موقعیت‌های زیادی در آن رخ خواهد داد. مهم ترین چیز برای ما این است که برنامه های دقیقی برای بازی داشته باشیم. با دقت بیشتری بازی را آنالیز می‌کنیم زیرا در فینال کار حساسی پیش رو خواهیم داشت. لیورپول همه چیز دارد. آنها در فینال هستند و می‌دانیم که چه برنامه ای خواهند داشت، آنها فیزیکی و تکنیکی و سریع هستند، می‌جنگند و خوب دفاع می‌کنند."

دیدگاه‌ها