کد خبر : 1522893 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 14:14 | 54.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو موتا:

به خاطر یک تکل، پدر مسی با من درگیر شد

تیاگو موتا محصول آکادمی لاماسیاست و از سال 2000 توانست به تیم اول بارسلونا راه یابد.

به خاطر یک تکل، پدر مسی با من درگیر شد

به گزارش "ورزش سه"، او که برزیلی است ولی در تیم ملی ایتالیا سابقه بازی دارد، چند سال برای بارسا بازی کرد و سپس راهی تیم هایی چون اینتر و پاری سن ژرمن شد. او هم اکنون نیز برای پی اس جی بازی می کند.

 

 

1301072

 

 

موتا در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت، ضمن یادآوری دوران حضورش در بارسا گفت:« حضور در لاماسیا اصلا آسان نبود. برای زنگ زدن به برزیل باید به باجه تلفن می رفتم در حالی که ویکتور والدس با موبایل از اتاقش صحبت می کرد و نمی گذاشت من بخوابم.

تمرینات بارسا هم مثل جنگ بود. وقتی توپ را می گرفتم، همه فریاد می زدند که به من پاس بده و تکل های خشنی هم روی پای من می زدند. تا اینکه پویول به من گفت که تو هم باید همین کار را انجام دهی  و از آنجا بود که احترام بیشتری به من گذاشته شد.

با فان خال اوضاع دشوارتر هم بود. اگر پیراهنت از شلوارت خارج بود، به تو اجازه تمرین نمی داد. همان سال بود که اینیستا به تیم اول رسید. او پدیده بود و در 14 سالگی هم از کسی هراسی نداشت.»

 

 

1301073

 

 

درگیری با پدر مسی:« در یک تمرین روی پای مسی تکل خشنی زدم و دیدم که پدر او با چهره ای برافروخته به من اعتراض کرد. او به من گفت که خیلی خشن بازی می کنم ولی واقعیت این بود که تنها راه مهار مسی همان بود.»

 

دیدگاه‌ها