کد خبر : 1522899 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 14:49 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

صادق‌زاده: مراحل نهایی واگذاری در حال نهایی‌شدن است؛

تکذیب خرید سهام باشگاه تراکتورسازی توسط شهرداری

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز می گوید که خبر خرید سهام باشگاه تراکتورسازی توسط شهرداری کذب است.

تکذیب خرید سهام باشگاه تراکتورسازی توسط شهرداری

به گزارش "ورزش سه"، کریم صادق زاده عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در مصاحبه ای ضمن ابراز تاسف شدید از انتشار خبر خرید سهام باشگاه تراکتورسازی تبریز توسط شهرداری توضیحاتی ارائه داد: اولا این خبر را به شدت تکذیب می کنم و ثانیا از تمامی عزیزان استدعا داریم از اظهاراتی که جنبه واقعیت ندارد خودداری کنند.

 

وی ادامه داد: چنین موضوعی نه در شورای شهر مطرح شده و نه آقای شهردار از چنین موضوعی اطلاع دارند. حال برخی مدیران شهرداری بر چه اساسی و با کدام مجوزی نسبت به خرید سهام باشگاه تراکتورسازی توسط شهرداری تبریز اظهار نظر می کنند ، باید به شورای محترم شهر پاسخ قانع کننده ای بدهند که موجب تشویش اذهان عمومی شده اند.

 

صادق زاده با اشاره به اینکه تیم داری جزء وظایف شهرداری نیست، عنوان کرد: طبق مصوبات بودجه سال جاری ، باشگاه داری و تیم داری حرفه ای ، جزو برنامه ها و سیاست های شهرداری نمی باشد و در نظر داریم که نسبت به توسعه و حمایت همه جانبه از ورزش همگانی و ورزش محلات که برنامه های جامع و راهبردی تدوین شده است، اقدام کنیم. اصلا شایسته نیست که با اظهارنظرهای غیر منطقی ، در شرایطی که مجموعه شهرداری با مشکلات مالی وانجام پروژه های عمرانی شهری دست و پنجه نرم می کند ، مردم را نسبت به شورای شهر و شهرداری بدبین کرده و موجبات نارضایتی همشهریان را فراهم سازیم.

 

عضو شواری شهر تبریز در مورد شرایط تراکتورسازی نیز اضافه کرد: در اینجا لازم می دانم اشاره کنم که حتی کارهای مطالعاتی و مذاکرات مربوط به واگذاری سهام باشگاه شهرداری به یک شرکت توانمند در منطقه نیز انجام شده که در مراحل نهایی می باشد.

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز در پایان خاطر نشان کردند : ما به عنوان هوادار پرو پاقرص تیم فوتبال تراکتورسازی ، وظیفه خود می دانیم که حمایت کامل و همه جانبه داشته باشیم ولی مجددا تاکید می کنم که هیچ برنامه ای برای خرید سهام باشگاه تراکتورسازی تبریز توسط شهرداری نداریم و از تیم محبوب و پرآوازه تراکتورسازی تبریز همه جانبه در حد مقدورات وامکانات حمایت جدی خواهد شد و از مسئولین ارشد استان تقاضا دارم که در جهت تعیین تکلیف باشگاه تراکتورسازی تبریز ، عنایت و توجه ویژه ای داشته باشند و نسبت به واگذاری آن به اشخاص حقیقی و یا حقوقی که صلاحیت های لازم را داشته باشند ، اقدام نمایند.

دیدگاه‌ها