کد خبر : 1522941 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 17:34 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی همیشه مقابل استقلال خطرناک است

نامجومطلق: خسرو می‌توانست تعویض‌طلایی شفر باشد

پیشکسوت استقلال می گوید با بازشگت تیام و دیگر مصدومان استقلال، آبی پوشان می توانند مقابل ذوب آهن نتیجه لازم را کسب کنند.

نامجومطلق: خسرو می‌توانست تعویض‌طلایی شفر باشد

به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال در مورد شکست آبی پوشان مقابل ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: همه ما می دانیم ذوب آهن در نیم فصل دوم روند کیفی بسیار خوبی داشته است. این تیم در فاز تهاجمی و 50 متر رو به جلو قدرت فوق العاده ای دارد و به دروازه هر تیمی که نزدیک می شود، می تواند به راحتی ایجاد موقعیت کند. ضمن اینکه آنها روی ضربات ایستگاهی و پرتاب های اوت برنامه ریزی خاصی دارند.


او ادامه داد: شفر در نیمه اول بهترین استراتژی را برای مقابله با نقاط قوت ذوب آهن در نظر گرفته بود. پرس از جلو و تحت فشار قرار دادن بازیکن صاحب توپ، مالکیت توپ در زمین حریف و ندادن ضربه ایستگاهی از جمله نکاتی بود که شفر و شاگردانش به خوبی توانستند از عهده آن بربیایند.


نامجومطلق با اشاره به مصدومیت داریوش شجاعیان و تبعات آن برای استقلال تصریح کرد: نیمه دوم ذوبی ها متحول شدند و به نظر قلعه نویی با تغییر سیستم توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد. مصدومیت شجاعیان هم از زهر برنامه های تهاجمی استقلال کاست و سرعت آنها در انتقال توپ از دفاع به حمله کاهش یافت. 


پیشکسوت استقلال از روند تیمی بعد از تعویض شجاعیان گفت: به نظرم تعویض شفر می توانست بهتر از این باشد. خسرو حیدری می توانست گزینه بهتری باشد و با تجربه خودش جریان بازی را به سود استقلال حفظ کند. اما شفر با مصدومیت شجاعیان، جای  روزبه چشمی و پژمان منتظری را که تا آن زمان بهترین بازیکنان استقلال بودند را تغییر داد و روند تیم بهم ریخت.


نامجومطلق در پایان با ابراز امیدواری به بازگشت بازیکنان مصدوم استقلال خاطرنشان کرد: واقعاً نبودن تیام برای استقلال گران تمام شد. این بازیکن باکس هجده قدم را به خوبی می شناسد، روی توپ های هوایی تسلط دارد و با قدرت حفظ توپ این فرصت را برای استقلال می سازد که موج بعدی حملات تیمش شکل بگیرد. با بازگشت تیام و امید ابراهیمی به نظرم استقلال می تواند نتیجه لازم را کسب کند.


وی افزود: برد با یک گل نمی تواند اندوخته قابل اطمینانی برای ذوب آهن باشد و نتیجه برای استقلال قابل جبران است. البته قلعه نویی مربی باهوشی است و شناخت کاملی از ساختار استقلال دارد و مطمئن باشید برای دفاع به تهران نخواهد آمد. قلعه نویی همیشه مقابل استقلال خطرناک است.

دیدگاه‌ها