کد خبر : 1523277 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 16:08 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

اعتدادی: می‌خواهیم تبدیل به بهترین تیم دنیا شویم

حرف‌های خانم گل مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا

فاطمه اعتدادی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با به ثمر رساندن 9 گل در آستانه کسب عنوان خانم گلی دومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بانوان فوتسال ایران به دور از حواشی و آرام در حال تکرار قهرمانی سال 2015 است و روز آینده برای کسب عنوان قهرمانی آسیا بار دیگر به مصاف ژاپن می رود که سه سال پیش موفق به شکست آنها شد. 


فاطمه اعتدادی با به ثمر رساندن 9 گل در آستانه کسب عنوان خانم گلی مسابقات قرار گرفته و نقش مهمی در صعود تیم به فینال مسابقات نیز داشته است.


اعتدادی 29 ساله برای رسیدن به این عنوان در دیدار برابر ترکمنستان موفق شد 4 بار دروازه حریف را باز کند و 2 بار نیز برابر ازبکستان گلزنی کرد، اما اوج کار اعتدادی در دیدار برابر چین بود که شاگردان مظفر با نتیجه 2 بر 2 به کار ادامه می دادند و اعتدادی موفق شد گل سوم را در شروع نیمه دوم به ثمربرساند. این بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتسال در نیمه نهایی برابر ویتنام هم دوبار موفق به باز کردن دروازه حریف شد تا در صدر جدول گلزنان مسابقات حضور داشته باشد؛ البته آنا آشیمورا از ژاپن و ساچیتا از تایلند همچنان با 8 گل در تعقیب او هستند و مانند اعتدادی یک بازی دیگر پیش رو دارند.


اعتدادی در گفتگو با وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته که این موفقیت پیامد کار سخت و ادامه فرم خوب او در مسابقات داخلی بوده است.

 

1301490


او در این خصوص گفته :« من بهترین گلزن مسابقات لیگ داخلی ایران بودم و موفق شدم این فرم را در مسابقات آسیایی هم ادامه بدهم. برنامه ریزی و تلاش های زیادی برای این تورنمنت داشتم و همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را برای تیم و کشورم ارائه دهم، تا اینکه به دنبال رسیدن به اهداف فردی ام باشم.»


اعتدادی در مورد اینکه از چه زمانی شروع به فوتبال بازی کردن کرده، می گوید: « زمانی که 15 سالم بود، فوتبال را شروع کردم. هدف اولم این بود که به تیم ملی برسم و دومین هدفم این بود که بهترین تیم آسیا باشیم و الان هدف نهایی این است که به بهترین تیم دنیا تبدیل شویم.»


اعتدادی در مورد جایگاه فوتسال بانوان در ایران با توجه به اینکه فوتسال مردان قهرمان 12 دوره از 15 دوره برگزار شده مسابقات جام ملت های آسیا بوده، توضیح می دهد:« قهرمانی دوره قبل در مالزی برای ما بسیار پراهمیت بود و حالا فوتسال بانوان هم خیلی بیشتر از گذشته در ایران شناخته شده است، چرا که قبل از قهرمانی سال 2015 هیچ شناختی نسبت به فوتسال بانوان وجود نداشت. وقتی قهرمان شدیم، تمام مردم واقعا علاقه و احترام خود را به ما نشان دادند و بسیاری از دختران ایرانی سرشار از انگیزه شدند، چرا که دختران تیم ملی همگی سرشار از انگیزه و شجاعت هستند.»

 

1301489

دیدگاه‌ها