کد خبر : 1523284 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 16:37 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

باخت به الجزیره یک اتفاق بود

محمدخانی: پرسپولیس به نیمه نهایی آسیا می رسد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم می تواند با عبور از الجزیره در نهایت به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کند.

محمدخانی: پرسپولیس به نیمه نهایی آسیا می رسد

به گزارش "ورزش سه"، ناصر محمدخانی پپیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار برگشت این تیم مقابل الجزیره به خبرنگار ما گفت: به نظرم برانکو و شاگردانش کار چندان سختی در پیش ندارند و با حمایت هواداران می توانند به راحتی از سد الجزیره عبور کنند. با پتانسلی که در تیم می بینم فکر می کنم پرسپولیس بتواند به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کند.


او ادامه داد: نباید از این تیم اماراتی غول بسازیم. برد آنها در بازی رفت یک اتفاق بود. ما در نیمه اول نتیجه لازم را کسب کرده بودیم و به دلیل اشتباهات فردی بازیکنان و عدم تمرکز آنها نتیجه را واگذار کردیم. البته 2 گل زده در خانه حریف اندوخته خوبی برای ما به شمار می رود و مطمئنم که بازی برگشت را با اختلاف 2 گل می بریم.


محمدخانی با اشاره به نبود سیدجلال حسینی در بازی رفت و زیان پرسپولیس از این بابت تصریح کرد: ارزش های فنی سیدجلال بر هیچ کس پوشیده نیست. متاسفانه در این فصل و در بازی هایی که سید را در اختیار نداشتیم همیشه آسیب دیده ایم. او غنیمت بزرگی است در ترکیب پرسپولیس و با بازگشت کاپیتان به ترکیب تیم می توانیم با خیال راحت تری به دروازه الجزیره حمله کنیم.


پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر الجزیره رو به بازی تاخیری و دفاع تیمی بیاورد راهکار چیست، خاطرنشان کرد: به نظرم اختلاف سطح کیفی فوتبال پرسپولیس با تیم های اماراتی آنقدری هست که بتوانیم آنها را در تهران شکست دهیم. هرچند لزومی ندارد تیم در این شرایط با دو هافبک دفاعی بازی کند. به نظرم حضور دو مهاجم و بازی هافبک های خلاق می تواند به گرفتن نتیجه کمک کند.


او ادامه داد: البته نباید در کار برانکو دخالت کرد و او بهتر از هرکسی می داند کدام مهره اش در ارنج قرار دهد اما از صمیم قلب آرزو می کنم مشکل محسن مسلمان حل شود و بتواند برای پرسپولیس بازی کند. وحید امیری، فرشاد احمدزاده و بشار رسن هم بازیکنانی هستند که می توانند در افزایش توان هجومی تیم موثر باشند.

دیدگاه‌ها