کد خبر : 1523419 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 11:32 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - سلتاویگو

رئال مادرید و سلتاویگو، امروز در ورزشگاه سانتایگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی رئال مادرید - سلتاویگو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با 72 امتیاز در رده سوم لیگ اسپانیا قرار گرفته و روزهای خوبی را در این لیگ سپری نمی‌کند.  اختلاف آنها با رده دوم لیگ یعنی اتلتیکو، 3 امتیاز است و در صورتی که در دیدار امروز امتیاز از دست بدهند و اتلتیکو نیز در دیدار این هفته خود به پیروزی برسد، موضوع نایب قهرمانی نیز برای آنها منتفی می‌شود و سپیدپوشان، فصل را در رده سوم به پایان خواهند رساند.

 

 

1298297

 

 

شاگردان زیدان در فرم خوبی در لالیگا قرار ندارند و در دیدارهای اخیرشان، نتایج خوبی کسب نکرده اند. آنها در 6 دیدار اخیر خود، 3 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و نیاز به این دارند که فرم خود را به کلی دچار تغییر کنند.

 

در آن سو سلتاویگو با 46 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و نتایج ضعیفی را در هفته های اخیر کسب کرده است. در 6 دیدار اخیر، آنها 3 تساوی، 2 شکست و تنها 1 پیروزی به دست آورده اند. با این حال، سلتا همواره توانسته نتایج خوبی مقابل رئال به ثبت رساند و همیشه سپیدپوشان را دچار مشکل کرده است. در 6 دیدار اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای رئال، 1 پیروزی برای سلتا و 2 تساوی به ثبت رسیده است.

 

رئال برای این بازی، دنی کارواخال را در اختیار نخواهد داشت و احتمالا ناچو جای او را پرخواهد کرد. حضور رونالدو نیز مشخص نیست. در آن سو، احتمال غیبت یاگو آسپاس، بهترین گلزن سلتا که 20 گل تا به اینجا زده وجود دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1301596

دیدگاه‌ها