کد خبر : 1523521 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 17:26 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

حل معادله دو مجهولی در قلب ژنرال

ذوب آهن برای دیدار برگشت مقابل استقلال دو مدافع میانی خود را در اختیار نخواهد داشت.

حل معادله دو مجهولی در قلب ژنرال 

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نوعی برای دیدار حساس تیمش در بازی برگشت مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال دو مهره ارزشمند خود در قلب خط دفاعی را در اختیار نخواهد داشت. خالد شفیعی و محمدمهدی نژادمهدی دو بازیکن مصدوم و محروم ذوب آهن هستند که نمی توانند تیم شان را در تهران و در مصاف با آبی پوشان همراهی کنند.


حالا سوال اصلی همه هواداران ذوب آهن این است که استراتژی ژنرال برای ارنج 11 بازیکن اصلی اش چه خواهد بود تا ضمن حفظ نتیجه و دفاع از برد یک بر صفر در بازی رفت، بتواند با خیال آسوده به 50 متر رو به جلوی تیمش نیز بپردازد. اولین گزینه برای قرار گرفتن در قلب خط دفاعی جورجی ولیسیانی است، هافبک دفاعی ذوبی ها که از مهره های ثابت و اثرگذار تیمش به شمار می رود، تک گل بازی رفت را نیز از روی نقطه پنالتی وارد دروازه رحمتی کرد. فیزیک بدنی مناسب، قدرت جنگندگی و تسلط در توپ هوایی باعث می شود تا قلعه نوعی حساب ویژه ای روی او برای قرار دادن کنار وحید محمدزاده باز کند.


اما با عقب آمدن ولیسیانی، مسئله اصلی و مهم ترکیب ذوبی ها در میانه میدان است. اینکه چه کسی جای ولیسیانی را پر کند. قلعه نوعی در دیدار مقابل نفت تهران و بازی رفت برابر همین استقلال وقتی دید میانه زمین را به حریف واگذار کرده، قاسم حدادی فر را به بازی گرفت و در هر دو دیدار نتیجه لازم را نیز کسب کرد. زوج حدادی فر در میانه زمین از بین بختیار رحمانی و اکبر ایمانی انتخاب خواهد شد. البته ایمانی هفته هاست از چشمان ژنرال دور مانده و نتوانسته حضور موثری در ترکیب تیمش داشته باشد. برای همین شانس بازی بختیار رحمانی که در دیدار رفت نیز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت، شانس بیشتری برای حضور در ترکیب تیمش را دارد. این در حالی است که استقلال با مصدومیت شجاعیان و احتمالاً امید ابراهیمی مشکل جدی و مهمی در میانه میدان خواهد داشت. تهدیدی که می تواند با تیزهوشی قلعه نوعی به فرصت تبدیل شود.

دیدگاه‌ها