کد خبر : 1523523 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 18:40 | 156.4K بازدید | 0 دیدگاه

عجیب اما واقعی؛ ستاره بارسا در فکر جدایی!

نشریه اسپورت اخباری در خصوص تمایل سرخیو بوسکتس، ستاره 30 ساله بارسلونا برای جدایی از این تیم را منتشر کرده است.

عجیب اما واقعی؛ ستاره بارسا در فکر جدایی!

به گزارش "ورزش سه"، بوسکتس در سپتامبر سال 2016 قرارداد خود را تا سال 2021 و با 2 سال امکان اضافه شدن، تمدید کرد و با دریافت حقوق 14.6 میلیون یورویی، در کنار ستاره هایی چون لیونل مسی و آندرس اینیستا در صف بالاترین دریافت کنندگان حقوق در ترکیب بارسا قرار گرفته و بند آزادسازی او نیز 200 میلیون یورو عنوان شد.

 

1285067

 

اما حالا این هافبک باتجربه معتقد است شرایط قرارداد او باید بهبود یابد و در همین راستا به بارتومئو اطلاع داده می تواند لیست باشگاه هایی که علاقمند به جذب بوسکتس هستند را برای آنها ارسال کند؛ هافبک بارسا این را روش بازیکنان بارسا برای افزایش حقوق خود می داند و به آن متوسل شده است.

 

این رفتار باعث ناراحتی مدیریت بارسا شده زیرا شرایط بهبود قرارداد بوسکتس وجود نداشته و همچنین یوفا همین حالا نیز این باشگاه را به دلیل پرداخت دستمزدهای بالا تحت فشار قرار داده است.

 

علیرغم اهمیت بوسکتس در ترکیب بارسا، باید دید کدام باشگاه حاضر به پرداخت بند آزادسازی 200 میلیون یورویی قرارداد او که حالا تقریبا 30 ساله شده، خواهد بود.

 

اسپورت در نهایت مدعی شد به نظر می رسد بوسکتس در انتخاب استراتژی خود دچار اشتباه شده زیرا بارتومئو نمی تواند معجزه کند و امکان بهبود قرارداد او وجود ندارد.

دیدگاه‌ها