کد خبر : 1523625 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 10:20 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت الجزیره:  فراموشی راه آهن؛

پرسپولیس خاطره تلخ 24 اردیبهشت را پاک می کند؟

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در یک بازی حساس میزبان الجزیره امارات خواهد بود.

پرسپولیس خاطره تلخ 24 اردیبهشت را پاک می کند؟

به گزارش ورزش سه، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فردا شب با دو بازی در منطقه غرب آغاز می شود. در یکی از این بازی ها تیم پرسپولیس ایران میزبان الجزیره امارات است. قهرمان لیگ ایران که در بازی رفت بر خلاف تصور نمایش نسبتا ضعیف و پراشتباهی داشت، باید برای جبران شکستی که متحمل شد، در ورزشگاه آزادی مقابل حریف اماراتی خود صف آرایی کند.

 

یکی از نکات خاطره انگیز بازی فردا شب برای پرسپولیسی ها تاریخ آن است. بیست و چهارم اردیبهشت برای هواداران تیم سرخپوش پایتخت یادآور یک خاطره تلخ است. 2 سال پیش در همین روز شاگردان برانکو نیاز به یک برد پرگل در آخرین هفته رقابت های لیگ مقابل راه آهن داشتند تا بتوانند فصل فوق العاده و هیجان انگیز خود را با یک قهرمانی به پایان برسانند. توقف استقلال خوزستان در بازی همزمان هم می توانست تیم برانکو را قهرمان لیگ کند؛ اما هم آبی های جنوب بازی خود را با برد پشت سر گذاشتند و هم راه آهن مقابل پرسپولیس تا حد زیادی ایستادگی کرد تا سرخپوشان با وجود یک پیروزی خفیف، قهرمانی در لیگ را از دست بدهند. هرچند بعد از آن روز، سرخ ها 2 سال متوالی در اردیبهشت ماه قهرمانی های لیگ خود را جشن گرفتند اما به واسطه اتفاقات و نحوه بازی تیم برانکو در لیگ پانزدهم، تلخیِ 24 اردیبهشت سال 95 در ذهن هواداران پرسپولیس هنوز باقی مانده است.

 

حالا پرسپولیس و برانکو پس از دو سال نیاز دارند که ورزشگاه آزادی به همان اندازه غرق در تماشاگر شود تا با یک نتیجه مناسب، هم صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا را جشن بگیرند و هم خاطره تلخ آن سال را تا حدودی به دست فراموشی بسپارند.

دیدگاه‌ها