کد خبر : 1523704 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 15:01 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

سرخ ها باید دوباره در بازی برگشت بدرخشند؛

تکرار فرمول پارسال؛ آنچه پرسپولیس نیاز دارد

تیم فوتبال پرسپولیس یک بازی حساس در مقابل الجزیره امارات خواهد داشت.

تکرار فرمول پارسال؛ آنچه پرسپولیس نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس فردا شب در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان الجزیره امارات خواهد بود.


آنچه دیدار فردا را برای نماینده ایران حساس تر از حد تصور می کند، نتیجه ای است که سرخ ها در بازی رفت کسب کرده اند. تیم پرسپولیس هفته گذشته در شهر ابوظبی در حالی که با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود، در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد تا پیروزی در بازی برگشت برای شاگردان برانکو بسیار حیاتی شود.


با توجه به شکست 3 بر 2، پرسپولیس باید در بازی برگشت حتما برنده از زمین بیرون بیاید. البته برد با اختلاف یک گل هم تحت شرایطی (1-0 یا 2-1) می تواند قهرمان ایران را راهی مرحله یک چهارم نهایی کند.


پرسپولیسی ها سال گذشته هم در رقابت های لیگ قهرمانان با چنین روندی دور حذفی را پشت سر گذاشتند. آنها در مرحله یک هشتم، پس از تساوی خانگی بدون گل در مقابل الدحیل در بازی رفت، موفق شدند در دوحه این تیم را با یک گل شکست دهند و راهی مرحله بعدی شوند. در مرحله یک چهارم نهایی هم که بازی رفت پرسپولیس مقابل الاهلی با تساوی خاتمه یافته بود، دیدار برگشت برای نماینده ایران با اتفاقات خوش و پیروزی 3 بر یک همراه شد. در مرحله نیمه نهایی هم که شکست سنگین 4 بر صفر در بازی رفت مقابل الهلال کار پرسپولیس را تقریبا تمام کرده بود، تساوی 2-2 در دیدار برگشت به نوعی حاکی از پیشرفت سرخ ها نسبت به مسابقه رفت بود.


حالا در اولین دور از مرحله حذفی رقابت های آسیایی این فصل، پرسپولیسی ها در بازی رفت نتیجه ای گرفته اند که آنها را برای صعود، ملزم به کسب نتیجه بهتر در دیدار برگشت می کند. بنا بر این تیم برانکو باید روندی را که در 3 مرحله فصل پیش داشت در مرحله یک هشتم نهایی امسال مقابل الجزیره امارات هم ادامه دهد.

دیدگاه‌ها