کد خبر : 1523717 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 15:52 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرط گسترش فولاد برای فیروز

نصیرزاده: دستیاران کریمی باید تغییر کنند

فیروز کریمی یک فصل دیگر با گسترش فولاد قرارداد دارد اما ادامه همکاری او و این باشگاه به پذیرفتن و انجام برخی شرط و شروط است.

 نصیرزاده: دستیاران کریمی باید تغییر کنند

به گزارش " ورزش سه" گسترش فولاد در حالی فصل را در رتبه نهم به پایان رساند که شروع خوبی در لیگ هفدهم نداشت. این تیم با مربیگری لوکا بوناچیچ در هشت هفته تنها هفت امتیاز به دست آورد و در نهایت برکنار شد. در ادامه اما فیروز کریمی هدایت این تیم را به عهده گرفت و در هفته های باقیمانده با گرفتن سی امتیاز این تیم را به رده نهم رساند. هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد در رابطه با شرایط سرمربیگری گسترش فولاد در فصل آینده رقابت های لیگ برتر گفت:« آقای کریمی یک سال دیگر با ما قرارداد دارند ولی هنوز شروطی که برای فصل بعد در نظر داریم را نهایی نکرده ایم.»


او درادامه گفت:« ما یک جلسه خصوصی با آقای کریمی خواهیم داشت و در آن جلسه درباره این مسایل صحبت خواهیم کرد.»


مدیرعامل گسترش فولاد درباره شروط مورد نظر این باشگاه برای ادامه همکاری با علی کریمی گفت:« یکی مسایلی که قصد داریم درباره آن با آقای کریمی صحبت کنیم این است که رفت و آمد بازیکن باید با نظر باشگاه باشد. مافصل آینده قصد داریم بازیکن کیفی بیاوریم ضمن این که باید کادرفنی قوی تری ببندیم. ما نسبت به سال گذشته قصد داریم تغییراتی در کادر فنی داشته و آن را تقویت کنیم.» نصیرزاده همچنین گفت:« یکی از شروط ما این است که نسبت به فصل قبل تغییراتی در کادرفنی و دستیاران آقای کریمی به وجود بیاید.»


او در این رابطه که آیا کریمی این شروط را خواهد پذیرفت یا نه ؟ گفت:« باشگاه کارفرما دارد وهیات مدیره سیاستگذاری هایش را بر اساس خواسته های باشگاه انجام می دهد. البته آقای کریمی یکی از مربیان خوب کشور ما است و نقش زیادی در نتایج فصل گذشته گسترش فولاد داشت و به نوعی تیم را از شرایط بحرانی و سقوط نجات داد.»


مدیرعامل گسترش فولاد همچنین درباره اینکه اگر کریمی شرایط باشگاه را نپذیرد چه گزینه هایی را مدنظر دارند گفت:« الان نمی توان درباره این موضوع صحبت کرد چرا که ما آقای کریمی با ما قرارداد دارد. با این وجود ما بعد از اینکه در ابتدای فصل قبل با لوکا نتایج خوبی نگرفتیم تصمیم گرفتیم که از مربی ایرانی استفاده کنیم. من معتقدم وقتی مربی خارجی نتیجه نمی گیرد مدیرعامل عوض می شود اما وقتی مربی ایرانی نتیجه نمی گیرد مربی را کنار می گذارند. به همین خاطر است که تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس باید مربی خارجی بیاورند اما دیگر تیم ها باید از مربی ایرانی استفاده کنند.»

دیدگاه‌ها