کد خبر : 1523884 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 11:13 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

بوسکتس: باید به عملکرد این فصلمان افتخار کنیم

سرخیو بوسکتس، هافبک بارسلونا با وجود شکست 5-4 مقابل لوانته و از دست رفتن رکورد شکست ناپذیری، مدعی شد که به تیمش افتخار می‌کند.

بوسکتس: باید به عملکرد این فصلمان افتخار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سعی داشت رکوردی استثنایی در تاریخ فوتبال رقم بزند و بدون شکست، جام قهرمانی لالیگا را بالای سر ببرد. با این حال، تلاش آنها برای کسب این عنوان ناکام ماند و شاگردان والورده با وجود اینکه سد‌های دشواری را از پیش رو برداشته بودند، مقابل لوانته 5-4 شکست خورده و رکورد از دست رفت. پس از بازی، بوسکتس، به تمجید از تیمش پرداخت.

 

1302115

 

 

او گفت:" البته که می‌خواستیم  فصل را بدون شکست به پایان برسانیم ولی هر کاری که تا به اینجا انجام داده ایم، فوق العاده بوده است. این شکست باعث ناراحتی مان است. روی ضد حملات به ما ضربه زدند و خیلی سریع بودند. تمرکزمان از دست رفت و خیلی دشوار بود که شکست 5-1 را برگردانیم. تلاشمان را کردیم و انرژی زیادی مصرف کردیم.

 

فرصت اینکه تساوی کنیم را داشتیم ولی شب، شب ما نبود. وقتی 5 گل می‌خورید، بازگرداندن نتیجه دشوار است. عملکرد ما در این فصل خیلی خوب بوده است. باید به آن افتخار کنیم و مفتخر هم هستیم. یک بازی دیگر پیش رو داریم. می‌خواهیم در نوکمپ با هواداران جشن بگیریم."

دیدگاه‌ها