کد خبر : 1523906 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 12:17 | 95.2K بازدید | 0 دیدگاه

مشخص نیست ابراهیمی را در اختیار داریم یا نه؛

شفر: درگیری با وریا مثل حرف‌های ترامپ شایعه است

سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید ترکیب این تیم هنوز مشخص نشده است.

شفر: درگیری با وریا مثل حرف‌های ترامپ شایعه است

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن گفت: اول از همه من قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در آسیا را تبریک می گویم. همه چیز خوب است و به یاد دارید که در گذشته گفتم فوتبال می تواند یک معرفی مناسب برای همه کشورها و نه فقط ایران باشد. این آخرین دیدار فصل ما است و می تواند فرصتی باشد تا به گذشته نگاه کنیم. حدود 8 ماه است که به عنوان سرمربی استقلال فعالیت می کنم. از بازی اول من شنیدم که می گفتند بازی بسیار بسیار مهمی داریم که باید برنده شویم و دیشب نیز یکی از اعضای باشگاه به من گفت که این بازی بسیار مهم است و باید برنده باشیم. کاری که باید بکنیم این است که بازی را ببریم. ما از 31 بازی که انجام دادیم، به طور میانگین 2.16 امتیاز کسب کردیم. از نظر پیشرفت در جدول، بهترین تیم بودیم. ما مشکلاتی داریم ولی امیدوارم فردا برنده باشیم و به مرحله بعدی صعود کنیم اما من بازیکنان خودم را می شناسم و می دانم بیش از 100 درصد وجود تلاش می کنند. همه می خواهیم با کسب برد، به مرحله بعدی صعود کنیم. من مطمئنم که فردا ورزشگاه پر می شود و هواداران زیادی برای حمایت از ما به ورزشگاه می آیند. ما بهترین هواداران را در آسیا داریم و امیدوارم با کمک هواداران به مرحله بعدی برویم.


وی افزود: امروز آخرین تمرین خود را برگزار می کنیم و سپس به جلسه آنالیز می رویم. هنوز مشخص نیست فردا ابراهیمی را در اختیار داریم یا نه. ما باید با فکر بازی کنیم و باهوش به زمین برویم و تیم حریف را تحت فشار بگذاریم. امیدوارم بعد از بازی همه خوشحال باشند و بعد استراحت خواهیم کرد. من، کادرفنی و بازیکنان به استراحت نیاز داریم. بازیکنان می توانند به کنار خانواده خود بروند و امیدوارم کادرفنی نیز بتوانند به کشور خود سفر کنند. باید ببینیم فردا یازده بازیکن اصلی چه کسانی هستند.


شفر در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اهمیت گلزنی در خانه حریف با یک مهاجم در دیدار با ذوب آهن حاضر شدید، اضافه کرد: موفقیتی که استقلال دارد، موفقیت من نیست و کاری است که کادرفنی یعنی ساناک، میگوئل، طاهری، نامداری و ساشا انجام دادند. همه با عشق و علاقه برای باشگاه کار کردند. تیم ما همیشه بیش از صد در صد وجود خود را برای بازی ها می گذارد. صحبت شما درباره استفاده از یک مهاجم درست است اما تیام مصدوم بود. در نیمه اول سه یا چهار موقعیت گلزنی داشتیم. ما فوتبال خوبی بازی کردیم ولی پاس آخر برای زدن ضربه نهایی خوب نبود. از صحبت های شما تشکر می کنم. هدف من و کادرفنی حرفه ای این است که استقلال را نه فقط در ایران بلکه در آسیا در سطح بالا نگه داریم. این هدف ما برای فصل آینده است و این فقط زمانی ممکن است که همه اعضای باشگاه در یک مسیر حرکت کنند و یک هدف داشته باشند. امیدوارم مشکلات 8 ماهه گذشته را در فصل آینده نداشته باشیم زیرا این موضوع باعث خستگی می شود. یک ساعت در کنار کادرفنی در آپارتمان من می نشینیم و بازی ذوب آهن و لوکوموتیو را تماشا می کنیم و هنوز کار ما تمام نشده است. باید منتظر شرایط امید ابراهیمی نیز باشیم. مطمئنم تیم ما فردا با حمایت بهترین هواداران آسیا به زمین می رود تا بازی را عوض کنیم. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوب و قد بلندی دارد و ما باید مدافعان حریف را تحت فشار بگذاریم. باید خونسرد تر باشیم تا به برد برسیم.

 

سرمربی استقلال درباره رویکرد آبی ها در این بازی تصریح کرد: من مدت زیادی این مشکل را در کارلسروهه داشتم. ما سه بر یک دیدار رفت را برابر والنسیا که تیم اول اسپانیا بود، شکست خوردیم. ما ذهنیت بازیکنان را عوض کردیم و همه به زمین رفتند و به این فکر می کردند که ما بازی را می بریم. فقط این را به شما می گویم که یک مهاجم ما 4 گل زد و ما به مرحله بعدی رفتیم. تیم و بازیکنان باید خود را باور کنند. تیم ما یکی از بهترین تیم هایی است که تا به حال داشتم و ما می توانیم بازی را عوض کنیم. ما از زمان گرم کردن به هواداران نیاز داریم تا بازیکنان را با تشویق قوی کنند. می دانم در همه بازی ها که هواداران ما در لیگ قهرمانان داشتند، فوق العاده بودند اما از آنها می خواهم لیزر و وسائل ممنوع را به ورزشگاه نیاورند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید استراتژی شما برای بازی رفت اشتباه بود، عنوان کرد: شاید شما یک بازی دیگر را دیدید زیرا این بازی یکی از بهترین نمایش ها ما بود. شجاعیان یکی از بهترین بازیکنان زمین بود اما بعد از دقایقی مصدوم شد. موضوع مهم این است که ما خطای بچه گانه نزدیک محوطه جریمه مرتکب نشویم و توپ را با سرعت به چرخش در بیاوریم.


سرمربی استقلال درباره غیبت بازیکنان سرعتی خود گفت: فرشید اسماعیلی بازیکن بسیار سرعتی است و مشکلی وجود ندارد. ما یک برنامه جدید خواهیم داشت و وقتی داریوش و امید نباشند، ما یک برنامه جدید خواهیم داشت.


شفر در واکنش به شایعه قهر وریا غفوری و درگیری با او اضافه کرد: من اگر بخواهم راجع به همه شایعات حرف بزنم، باید 6 روز صحبت کنم. ایران نفت، فرش و خاویار دارد و البته شایعات و برخی بی شایعه نمی توانند زندگی کنند. شایعات(با خنده). این موضوع مانند برخی صحبت های ترامپ، شایعه است.


او در پایان درباره صحبت های قلعه نویی مبنی بر اینکه ذوب آهن بازی خشن انجام نداده و انتقاد از این تیم افزود: لطفا درباره فوتبال و مسائل جدی صحبت کنیم. این برای همه در باشگاه بسیار مهم است که نام استقلال از همه افراد بالاتر باشد. همه باید برای نام استقلال کار کنند. بازیکنان، کادرفنی، مدیرعامل، آقای توفیقی و همه باید برای استقلال کار کنند. این نام یک برند و یک شاخص در دنیا است که حالا دوباره این نام برگشته است. همه باید تلاش کنند که این نام به عنوان بهترین تیم آسیا ماندگار شود. من بازیکنان و کادر خودم را می شناسم و ما عاشق استقلال و مردم ایران هستیم. مردم خوبی در اینجا، در خیابان و در همسایه های من حضور دارند و من بسیار خوشحالم. استقلال یک برند است و همه باید برای آن کار کنند. من افتخار می کنم که استقلال دوباره برگشته است. بازگشت تیم یک موضوع است و موضوع مهم تر حفظ استقلال است. این موضوع یک کار بسیار سخت برای همه است. اگر ببینم کسی برای استقلال کار نمی کند، شاید اسم او را به شما بگویم.

دیدگاه‌ها