کد خبر : 1523921 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 13:26 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

پایان فصل فوق‌العاده برای رحمتی

یک صعود تا بازگشت رویایی کاپیتان استقلال

کاپیتان استقلال بعد از شروع فصل مایوس کننده به خوبی موفق شد شرایط خود را در این تیم تغییر بدهد و فصل را به شکل فوق العاده ای به پایان برساند.

یک صعود تا بازگشت رویایی کاپیتان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی لیگ را در شرایطی استارت زد که هنوز رابطه بد او با علیرضا منصوریان از فصل گذشته در ابتدای فصل پا بر جا باقی مانده بود؛ کاپیتان استقلال در 5 هفته اول فصل دروازه بان اول بود ولی در هفته ششم به دلایل نامعلوم جای خود را به سید حسین حسینی داد و بعد از بازی با پارس جم هم از این تیم کنار گذاشته شد.


 رحمتی و مجتبی جباری بعد از بازی با پارس جم از استقلال کنار گذاشته شدند اما بر خلاف 8 شاکی آبی ها مهدی رحمتی با حضور شفر قبل از بازی هفته نهم لیگ برتر برابر فولاد دوباره به تمرینات تیمش برگشت. شفر که ظاهرا تحت تاثیر مسائلی که از قبل شنیده بود در ابتدای حضورش در استقلال ذهنیت مثبتی نسبت به رحمتی نداشت، این دروازه بان را در ترکیب تیمش بازی نمی داد و او بازی های سیدحسین حسینی را از روی نیمکت تماشا می کرد.


رحمتی اما برای اینکه ثابت کند صحبت هایی که در مورد او می شد واقعیت نداشته است، بدون حاشیه روی نیمکت نشست تا اینکه در بازی با ایران جوان بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به ترکیب فراخوانده شد و موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه داشت.


بعد از این بازی رحمتی دوباره بدون اینکه حرفی بزند روی نیمکت رفت تا بازی با سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر که رقیب او توانست رکورد کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران را به نام خود ثبت کند. بعد از این بازی چون قرار بود مهدی رحمتی خود را برای بازی با صنعت نفت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آماده بود، در بازی با پارس جنوبی جم و پدیده در ترکیب استقلال به میدان رفت که اتفاقا موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد.


بعد از این 3 بازی که رحمتی موفق شد نمایش خوبی از خود به ثبت برساند خیلی ها فکر می کردند کاپیتان آبی ها تا فینال جام حذفی دوباره روی نیمکت می رود اما شرایط برای او به شکلی فوق العاده رقم خورد.


در لیگ قهرمانان آسیا بعد از این که استقلال در بازی اول برابر الریان دو گل دریافت کرد، شفر در بازی با الهلال دروازه  تیمش را به مهدی رحمتی با تجربه سپرد که اتفاقا او موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد؛ اما این پایان ماجرا نبود چراکه رحمتی بعد از این بازی برای بازی با فولاد در تهران ماند، پای خود را درمان کرد تا در بازی با پرسپولیس هم درون دروازه استقلال قرار بگیرد، بازی که در نهایت با پیروزی یک بر صفر آبی ها تمام شد.


بعد از این بازی شفر که دوباره به کاپیتان تیم خود ایمان آورده بود تقریبا در تمام بازی های مهم از مهدی رحمتی در درون دروازه تیمش استفاده کرد و حالا کار به جایی رسیده است که سرمربی استقلال در دو بازی سرنوشت ساز برابر ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد از او در ترکیب تیمش استفاده کند که این نشان می دهد کاپیتان استقلال چه پروسه سختی را برای تبدیل شدن به دروازه بان اول استقلال پشت سر گذاشته است.


مهدی رحمتی که این روزها به مرد اول استقلال تبدیل شده است، پیش از بازی با ذوب آهن توصیف جالبی از تیمش کرد:   خوشحالم که در استقلال بازی کردم و بازی می کنم. تمام شهرهایی که می رویم، هواداران زیادی به استقبال ما می آیند. این هواداران باعث می شوند بار سنگینی روی دوش ما باشد. استقلال، تیم ملی من است و با تمام وجود و انرژی برای این تیم تا آخرین روز بازی می کنم.


رحمتی این روزها تمام محبوبیت خود را از هواداران استقلال گرفته است و طبیعی است فردا هم می تواند مهمترین نقش را در راه صعود تیمش به مرحله بعدب لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد چراکه برای آبی ها گل نخوردن از ذوب آهن در بازی فردا بسیار مهم است.

دیدگاه‌ها