کد خبر : 1523953 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 17:21 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

ژنرال به دنبال اولین برد فصل در آزادی

قلعه نوعی فردا در حالی به مصاف استقلال می رود که در این فصل دو بار موفق به شکست شفر شده است.

ژنرال به دنبال اولین برد فصل در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن فردا در دیدار برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند و این چهارمین تقابل دو تیم در فصل جاری خواهد بود. 2 برد و یک تساوی حاصل کار امیر قلعه نوعی در این بازی ها بوده، او در بازی رفت در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک مقابل استقلال منصوریان متوقف شد و در دو دیدار دیگر که در اصفهان برگزار شد، تیم سابقش را با شکست بدرقه کرد.


قلعه نوعی در نیم فصل اول یک بار دیگر در ورزشگاه آزادی به میدان رفته و در مصاف با پرسپولیس با نتیجه عجیب 4 بر صفر مغلوب شده تا هنوز  بردی در آزادی به نامش ثبت نشده باشد. او در حالی به دنبال اولین برد فصل خود در ورزشگاه آزادی به مصاف شفر و شاگردانش می رود که با توجه به برتری یک بر صفر در دیدار رفت، می تواند با کسب یک تساوی نیز از این مرحله به سلامت عبور کند.


ژنرال که همیشه برای رویارویی با استقلال انگیزه خاصی داشته در گفتگوهای خود بر این موضوع تاکید داشته که به هیچ عنوان قصد ارائه بازی دفاعی را ندارد و به دنبال کسب نتیجه است. حالا باید منتظر ماند و دید قلعه نوعی می تواند اولین برد فصل خود را در ورزشگاه آزادی جشن بگیرد یا با اکتفا به یک نتیجه مساوی به دنبال صعود تیمش خواهد بود. 


دیدار دو تیم که آخرین بازی فوتبال باشگاهی در این فصل است، ساعت 20:45 فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها