کد خبر : 1524146 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:53 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری منشا با پزشک وقت کش الجزیره!

بازیکنان و کادرفنی و پزشکی تیم الجزیره برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سعی داشتند از روش هایی مثل وقت کشی استفاده کنند.

به گزارش" ورزش سه" الجزیره در دقیقه 70 روی یک شوت زمینی و دقیق از رومارینیو دروازه پرسپولیس را باز و آزادی را در سکوت فرو برد. بعد از این گل همانطور که انتظار می رفت الجزیره ای ها دست به روش های قدیمی برای اتلاف وقت زدند و حتی کادر پزشکی این باشگاه نیز نقشی در وقت کشی ایفا کرد.


در دقایق پایانی بازی وقتی بازیکن الجزیره بی جهت خودش را روی زمین انداخت و داور اجازه داد که پزشک این تیم به داخل زمین بیاید، کادر پزشکی الجزیره قصد داشت نگذارد بازیکن این تیم را از زمین خارج کنند. در حالی که عوامل امدادی مسابقه با برانکارد به داخل زمین آمده و قصد داشتند بازیکن مصدوم را بیرون ببرند پزشک تیم الجزیره به شکلی عجیب دستهایش را در دستگیره های برانکارد قلاب کرده بود که اجازه ندهد این اتفاق رخ دهد و در نهایت بازیکن این تیم بتواند وقت بیشتری تلف کند.


گادوین منشا مهاجم پرسپولیس که در نیمه دوم جانشین سیامک نعمتی شده بود و به دنبال گلی بود تا هم تیم را از حذف نجات دهد و هم نمایش بد بازی رفت را تلافی کند در این لحظه وقتی متوجه شد که پزشک تیم الجزیره اجازه نمی دهد بازی به جریان بیفتد قصد داشت او را به بیرون زمین هدایت کند که با مقاومت پزشک مواجه شد. این موضوع باعث شد که درگیری لفظی بین مهاجم نیجریه ای و پزشک الجزیره رخ داد. هرچند سرانجام پرسپولیس با گل دقایق آخر سیدجلال به مرحله بعدی رفت تا مشخص شود اتلاف وقت الجزیره ای ها کاملا به ضرر خودشان تمام شده است.

 

عکس: فواد اشتری

 

1302377

دیدگاه‌ها