کد خبر : 1524154 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:32 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین کارت زرد فرشاد در پرسپولیس

هافبک تکنیکی و ریزنقش پرسپولیس در بازی با الجزیره آخرین بازی اش را با لباس این تیم انجام داد و به احتمال زیادی به زودی به یک تیم خارجی خواهد پیوست.

آخرین کارت زرد فرشاد در پرسپولیس

به گزارش" ورزش سه" بازی پرسپولیس و الجزیره امارات که روز گذشته در ورزشگاه آزادی با صعود نماینده ایران به پایان رسید به معنای پایان یک فصل دشوار و نفس گیر برای پرسپولیس بود. این تیم در این فصل از عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر دفاع کرده و ضمن قهرمانی متوالی اش توانست برای دومین سال پیاپی به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسد. سرخ های پایتخت امسال علاوه بر جنگ در زمین فوتبال با مشکلات زیادی چون مساله انتقال طارمی و جدایی او و همچنین ماجرای محرومیت نقل و انتقالاتی نیز مواجه شدند. 


با این وجود بسیاری معتقدند که پرسپولیس سال آینده سال دشوارتری خواهد داشت چرا که قرارداد برخی ستاره هایش به پایان رسیده و این تیم هم نمی تواند بازیکن جدیدی بگیرد. بعد از بازی دیشب صادق محرمی و سپس فرشاد احمدزاده از پرسپولیس جدا شدند تا این تیم از هم اکنون دو مهره موثرش را از دست داده باشد. فرشاد احمدزاده که سه فصل رویایی را در پرسپولیس سپری کرد حالا قصد دارد به لیگ سوئد رفته و فوتبالش را در آنجا ادامه دهد. او شب گذشته می توانست آخرین گلش را هم برای پرسپولیس به ثمر رسانده و با خاطره ای بسیار شیرین خداحافظی کند اما او روی شانس نبود و یکی دو موقعیت خیلی خوب را از دست داد. احمدزاده همچنین در این بازی آخرین کارت زردش را هم در پرسپولیس گرفت تا با مجموعه ای از تلخ و شیرین های فوتبالی از این تیم جدا شود.

 

1302384


احمدزاده طی سه فصل حضور برانکو یکی از اصلی ترین مهره های پرسپولیس بوده و معمولا در ترکیب ثابت تیم به میدان رفته است. این بازیکن 25 ساله که در سال 91 از تیم پارسه به پرسپولیس آمده بود بعد از یک فصل حضور در این تیم به عنوان بازیکن قرضی به تراکتورسازی رفت. او اما در برگشت تبدیل به مهره ثابت پرسپولیس برانکو شد و توانست در کنار دیگر ستاره های این تیم بخشی از افتخارات این باشگاه بزرگ را رقم بزنند.

 

(عکس: پیام پارسایی)

دیدگاه‌ها