کد خبر : 1524158 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 14:00 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

حرف‌های سرمربی تیم‌ملی را تکذیب می‌کنم

آذری: به کی‌روش گفتم عروسک خیمه شب بازی نیستم

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن یکی از افرادی است که در مجادله امروز کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی پایش به میان کشیده شده است.

آذری: به کی‌روش گفتم عروسک خیمه شب بازی نیستم 

به گزارش ورزش سه، آذری درباره حرف‌های امروز کی‌روش می گوید: ایشان در صحبت‌های امروزشان ادعا کرده‌اند که من در گفت‌وگوی تلفنی مشترکمان گفته‌ام امیر قلعه‌نویی باعث عدم حضور بازیکنان ذوب‌آهن در تیم‌ملی شده‌اند که من این مساله را به طور کامل تکذیب می‌کنم. البته ما و آقای کی‌روش صحبت کردیم، نشان به آن نشان که بعد از آن مصاحبه‌ای که من داشتم و در آن از دعوت از بازیکن مصدوم ذوب‌ به تیم‌ملی انتقاد کردم به من خبر دادند که آقای کی‌روش دنبال او می‌گردد و حتی به آقای فقیهی رئیس دفتر من تماس گرفته بودند. من هم شماره ایشان را گرفتم و 45 دقیقه با هم صحبت کردیم. 


آذری در ادامه گفت: در ابتدای صحبتمان آقای کی‌روش از من سوال کرد این حرفی که زدی خط سرمربی شماست که من جواب دادم من عروسک خیمه شب بازی کسی نیستم. آدم مستقلی هستم، قهرمان ملی بودم و در این زمینه صاحب نظر هستم و باز هم گفتم که شما نباید اکبر ایمانی را با توجه به مصدومیتش به تمرین ریکاوری تیم‌ملی دعوت می‌کردید تا آسیب‌دیدگی‌اش تشدید بشود. ما در این مکالمه 45 دقیقه صحبت کردیم و آقای آرین قاسمی به عنوان مترجم شاهد هستند هر وقت هم که خواستید می‌توانید رو در رو کنید و اصلا مناظره کنیم.


آذری در پایان حرف‌هایش گفت: من واقعا تعجب می‌کنم که این محتوای دروغ به زبان آقای کی‌روش آمده و از آن هم عجیب‌تر اینکه این مساله در شب بازی ما مقابل استقلال مطرح شده است. در حالی که اساسا حرف نادرستی است و همانطور که گفتم هر وقت آقای کی‌روش خواستند رو در رو کنیم.

دیدگاه‌ها