کد خبر : 1524212 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 18:10 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: هدایت ایتالیا رویایی بود که به حقیقت پیوست

روبرتو مانچینی پس از گمانه زنی های بسیار، سرانجام رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا برگزیده شد.

مانچینی: هدایت ایتالیا رویایی بود که به حقیقت پیوست

به گزارش  "ورزش سه"، سرمربی سابق تیم های اینتر و منچسترسیتی که اخیرا هدایت زنیت روسیه را بر عهده داشت، با تلاش های فدراسیون فوتبال ایتالیا از این تیم روسی جدا شد و سرمربی جدید آتزوری لقب گرفت.

 

 

1302283

 

 

او در اولین اظهارنظرش پس از قبول این پست گفت:« اکنون احساسی شده‌ام چرا که سرمربیگری تیم ملی ایتالیا چیز بی‌اهمیتی نیست. مایلم از روبرتو فابریچینی، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا و مایکل اووا، جانشین او تشکر کنم. آنها این حس را به من دادند که صد درصد من را برای این پست می‌خواهند.

 احساس غرور می‌کنم به خاطر اینکه در سال 1978 برای اولین بار به کمپ تمرینی تیم‌های ملی ایتالیا به منظور حضور در اردوی تیم زیر 14 سال ایتالیا آمدم و اکنون سرمربیگری تیم ملی ایتالیا یکی از زیباترین اتفاقاتی بود که می‌توانست برایم بیفتد. رویایی که به حقیقت پیوست.

همچنین برای خانواده‌ام خوشحالم چون فکر می‌کنم که آنها هم از این اتفاق خشنود هستند. مایلم از تمام مربیانی که در زمان بازیگری‌ام داشتم، تشکر کنم. آنها برای من خیلی مهم بودند.»

 

مانچینی افزود:« به نظرم سرمربیگری تیم ملی بزرگترین رویای هر سرمربی است، سپس در هر لحظه از دوران حرفه‌ای ما تصمیماتی است که باید گرفته شود. مربیانی هستند که ترجیح می‌دهند در رده باشگاهی کار کنند و هر روز بازیکنان‌شان را ببینند. من اما سال‌ها مربیگری کرده‌ام و این زمان مناسبی برای هدایت تیم ملی ایتالیا بود چون باید کاری برای آتزوری بکنیم.»

دیدگاه‌ها