کد خبر : 1524314 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 22:59 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

با این داور نمی توانستیم صعود کنیم

مظاهری: فقط به خودم فکر می‌کنم نه هیچ گلر دیگر

گلر ملی پوش ذوبی ها می گوید داور این دیدار از تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه ترسیده بود و با حضور او ذوبی ها نتوانستند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان برسند.

مظاهری: فقط به خودم فکر می‌کنم نه هیچ گلر دیگر

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری پس از پایان دیدار ذوب آهن برابر استقلال گفت: فکر می کنم بازی خوبی بود اما حداقل باید با تساوی به پایان می رسید و به همین دلیل باید به داوری این دیدار تبریک بگویم. خیلی بهتر بود برای این دیدار داوری از شرق آسیا می گذاشتند. در چند سال اخیر در لیگ قهرمانان به من ثابت شده است داورانی که از شرق آسیا می آیند از حضور هواداران زیاد نمی ترسند. بهرحال به استقلالی ها بابت این صعود تبریک می گویم. درست که ما این بازی را واگذار کردیم اما تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم باز هم پیشرفت کنیم.


او درباره تلاش خود برای جلوگیری از به ثمر رسیدن گل دوم استقلالی ها گفت: بهرحال گل، گل است. چه پنالتی باشد و چه مانند گل دوم به سه کنج دروازه برود. من باید تمام تلاشم را بکنم که برای حضور در تیم ملی و فیکس شدن تلاش کنم تا بتوانم دل مردم ایران را شاد کنم.


گلر ذوبی ها درباره شوت از راه دور تیام ادامه داد: شما فکر می کنید اگر بوفون درون دروازه بود این توپ را می توانست بگیرد؟ من نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما این توپ را کسی نمی توانست بگیرد.


مظاهری در پاسخ به سوالی که پرسیده شد او دست تعدادی از استقلالی ها را پس داد گفت: اخلاق من اصلا اینگونه نیست . اصلا دست کسی را پس نزدم و اتفاقا با چند بازیکن بازیکن استقلال مثل مهدی رحمتی شوخی کردم و از آنجا رد شدم.


گلر ملی پوش ذوبی ها درباره برخورد هواداران استقلال با امیر قلعه نویی گفت: ببینید من یک چیزی درباره آقای قلعه نویی بگویم. این موضوع اصلا به من ربطی ندارد اما چون دلم سوخت باید بگویم هر موقع با پرسپولیس بازی داشتیم ندیدم با مربیان سابقشان از این کارها کنند ولی شما ببینید امروز با امیر قلعه نویی چه کردند؟ او چند سال برای استقلال زحمت کشید؟ او چند سال در استقلال پیر شد؟ اصلا ریشه این استقلال به نفراتی همچون مرحوم پورحیدری و امیرخان برمی گردد. بهرحال این تیم همیشه آدمهای باشخصیتی داشته و ای کاش این اتفاقات نمی افتاد. امیدوارم آنها بتوانند مکتب خود را حفظ کنند.


مظاهری درباره ادامه قرارداد خود با ذوبی ها گفت: من یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم.


او درباره حضور در تیم ملی و رقابت با دیگر دروازه بان ها گفت: من فقط به خودم فکر می کنم و به دروازه بان های دیگر کاری ندارم. تمام تلاشم را می کنم که ثابت بازی کنم و اگر این اتفاق بیفتد قطعا جای خودم در میدان حضور پیدا کنم.


گلر سبزپوشان باز هم درباره گلی که از تیام دریافت کرد گفت: آن توپ را نمی شد گرفت. ضربه فوق العاده ای بود. یک مربی داشتیم که می گفت برخی از گل ها را وقتی دریافت می کنی باید برگردی و برای آن فوروارد دست بزنی!

دیدگاه‌ها