کد خبر : 1524346 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 23:49 | 99.9K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی خودش را در دعوت نشدن چند بازیکن ما مقصر می داند

حدادی‌فر: کی‌روش رییس فوتبال ایران است!

کاپیتان ذوب آهن اعلام کرد داور مسابقه تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته و نتوانست قضاوت خوبی انجام دهد.

حدادی‌فر: کی‌روش رییس فوتبال ایران است!

به گزارش "ورزش‌سه"، قاسم حدادی فر در پایان دیدار استقلال و ذوب آهن که با شکست تیمش همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. برخلاف یک هفته ای که هجمه های زیادی علیه تیم ما ایجاد شد و می گفتند ما فوتبال بازی نمی کنیم و یا خشن بازی می کنیم، امروز دیدید که فوتبال خوبی انجام دادیم اما به حق مان نرسیدیم. با این حال به استقلال تبریک می گویم و امیدوارم در مراحل بعدی لیگ قهرمانان هم بالا بروند و نماینده ای از ایران در فینال داشته باشیم.


وی درباره ناراحتی امیر قلعه نویی گفت: اعتراض آقای قلعه نویی بیشتر به مساله داوری بود. نظر او این بود که داور عرب برای این مسابقه انتخاب نشود، چون مسابقه سنگینی بود.


کاپیتان ذوب آهن ادامه داد: امیرقلعه نویی برای استقلال خیلی زحمت کشیده و حق او نیست اینطور از طرف هواداران مورد انتقاد قرار بگیرد.


حدادی فر همچنین گفت: آقای کی روش رییس فوتبال ایران است و هرچه بگویم متهم می شوم. با این حال درباره چند بازیکن خود باید بگویم که کی روش از اتفاقاتی که در بحث ریکاوری افتاد، ناراحت شد. قلعه نویی خودش را مقصر می دانست که شاید دشمنی با من باعث شده این بازیکنان از لیست کی روش جا بمانند و ضربه بخورند.


وی افزود: در کل سال سختی برای تیم ما بود. خداراشکر نیم فصل دوم خوبی داشتیم، می خواستیم امروز هم پیروز شویم و به کارگران زحمتکش ذوب آهن هدیه بدهیم اما نشد. مجموعه ذوب آهن خیلی ما را حمایت کردند اما در نهایت شرمنده شدیم.


حدادی فر درباره تنش های بازی امروز خاطرنشان کرد: فکر کنم حرکتی که تیام در دقیقه یک کرد، اخراج داشت. میلاد فخرالدینی استخوان روی پایش شکسته و وضعش خراب است. فکر می کنم داور تحت تاثیر ورزشگاه قرار گرفت و متضرر شدیم. با این حال چیزی از شایستگی های استقلال کم نمی‌شود.

دیدگاه‌ها