کد خبر : 1524453 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 15:22 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

افتخاری باید به کادر پزشکی استقلال پاداش بدهد؛

آذری: قلعه‌نویی دین خود را به ذوب‌آهن اداء کرد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می گوید که مذاکرات بسیار خوبی را صبح امروز با نماینده امیر قلعه نویی پشت سر گذاشته است.

آذری: قلعه‌نویی دین خود را به ذوب‌آهن اداء کرد

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" و در خصوص جلسه ای که امروز بین اعضای هیئت مدیره باشگاه و نماینده امیرقلعه نویی برگزار شد، گفت: جلسه خوب و سازنده ای با حضور آقای سیامک قلیچ خانی نماینده امیرقلعه نویی داشتیم.


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه درباره چهار محور بحث و تبادل نظر صورت گرفت، ادامه داد: برنامه آقای قلعه نویی حول چهار محور بود، که در مورد هر چهار محور صحبت کردیم. 2 محور بحث اقتصادی بود که بررسی کردیم و قرار بر این شد که هیئت مدیره کارخانه و مدیر شرکت سهامی ذوب آهن نیز در جریان این امور قرار بگیرند و با موافقت آنها شرایط را فراهم کنیم.


آذری در مورد دو محور دیگر نیز توضیح داد: دو محور دیگر درخواست های نرم افزاری و  سخت افزاری بود. بحث های اساسی انجام شد و امیدوارم که در هیئت مدیره کارخانه نیز با تبادل نظر این شرایط را مهیا کنیم.


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص اینکه باشگاه سپاهان در تلاش برای جذب امیرقلعه نویی است و اینکه این موضوع او را ناراحت می کند یا خیر، افزود: اول اینکه حق آقای قلعه نویی است که در مورد آینده اش تصمیم بگیرد؛ آقای قلعه نویی هم که تا الان تعهدات خود را به طور کامل انجام داده و دین خود را به ذوب آهن ادا کرده است. در واقع ارتباط ما یک ارتباط برد برد بود؛ در این رابطه هم ذوب آهن منفعت لازم را برده و هم امیرقلعه نویی. این بهترین نوع تعهدات طرفینی است که هر دو طرف مبادله کننده به منافعی که مدنظرشان بوده رسیده اند.


وی ادامه داد: قرارداد ما با امیرقلعه نویی به نحو احسن خاتمه یافت؛ اگرچه در بازی دیشب باختیم، اما خیلی خوشحالم که بسیاری از کارشناسان قضاوت داوری را زیر سوال بردند. جدا از نتیجه ای که به دست آمد، یک مسابقه جانانه و مردانه بود و استقلالی ها هم 96 دقیقه مردانه جنگیدند  و به این تیم تبریک می گویم. درست است که ما باختیم ولی خیلی از مردم از دیدن این بازی خوشحال شدند و لذت بردند و یکی از کارهای مورد نظر ما به عنوان مدیرعامل ورزشی این است که اوقات فراغت مردم را به بهترین شکل پر کنیم. شب گذشته 80 هزار هوادار از بازی در ورزشگاه لذت بردند و  هواداران شریف ذوب آهن هم 700 کیلومتر راه آمدند و از آنها سپاسگزارم. درنهایت هم این ماهیت و شکل فوتبال است که یک تیم می برد و یک تیم می بازد. امیدوارم در مرحله بعد تیم های ما به هم نخورند. متاسفانه این اتفاق برای ما افتاد ولی امیدوارم در مرحله فینال یک نماینده از ایران حضور داشته باشد.


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد از رفتارهای برخی افراد حاضر در ورزشگاه خاطرنشان کرد: یکی از نقاط تاریک این مسابقه جایی بود که امیرقلعه نویی کسی که 40 سال در فوتبال بوده و سال ها در استقلال زحمت کشیده و بارها از جیب خودش برای استقلال هزینه کرده، اینطوری به خودش و خانواده اش توهین می شود. این رفتار با روحیات پهلوانی ما تضاد دارد است و خاطر من را مکدر کرد. با اینکه ما باخته بودیم و ناراحت بودیم، این توهین ها من را بیشتر ناراحت کرد. به هر حال زمانی که یک شخصی از باشگاه می آید، باید به او احترام گذاشت.  قلعه نویی همین الان هم به خاطر مشکلات قدیمی در زمان فوتبال، در راه رفتن مشکل دارد و چطور عده ای به خود اجازه می دهند به او توهین کنند؛ آن هم از باشگاه ریشه دار و قدیمی مثل استقلال. خوشبختانه کسی این توهین ها را ندید و در هیاهوی بازی گم شد. ضمن اینکه یکی دیگر از نقاط تاریک بازی بحث و مسائل داوری بود. الان هم همه چیز تمام شده و نمی خواهم تلاش بچه های استقلال را زیر سوال ببرم. ضمن اینکه به نظرم آقای افتخاری باید تشکر و پاداش ویژه ای برای کادر پزشکی استقلال در نظر بگیرد، چرا که تیام به بهترین شکل برای بازی دیروز آماده شده بود.

 

آذری ادامه داد: از آقای قلعه نویی و از بچه های تیم هم تشکر ویژه ای می کنم که جانانه مبارزه کردند و امیدوارم سال آینده با حضور آقای قلعه نویی تیمی گردن کلفت تر از امسال را آماده کنیم. این زندگی ورزشکاران است و باید سریع مسابقه بعدی را شروع کنیم و کسی برنده می شود که زودتر برای مسابقه بعدی آماده سازی را شروع کند. برنده این بازی مردم بودند  و همینجا وظیفه خودم می دانم که بار دیگر از هواداران ذوب آهن تشکر ویژه ای داشته باشم.


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان و در پاسخ به این سوال که در صورت جدایی امیرقلعه نویی برنامه ای برای جایگزین او در ذهن دارند یا خیر بیان کرد: قاعدتا مدیری در قد و قواره های من و هیئت مدیره قدرتمند باشگاه ذوب آهن برای هر لحظه پلن دارند ولی امیدوارم آقای قلعه نویی بماند و با کمک هم تیمی قدرتمند را برای فصل آینده آماده کنیم.

دیدگاه‌ها