کد خبر : 1524592 | 27 اردیبهشت 1397 ساعت 14:06 | 256.7K بازدید | 0 دیدگاه

پایان تمرینات چهار نفره تیم ملی

هجوم ستاره‌های ملی برای بازی خداحافظی!

ستاره های تیم ملی امروز با تعداد بیشتری از آنچه که در دو هفته گذشته در کمپ مشاهده کرده ایم، دور هم جمع می شوند تا برای اولین بار تمرینات تیم ملی برای جام جهانی شکل رسمی به خود بگیرد.

هجوم ستاره‌های ملی برای بازی خداحافظی!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 48 ساعت تا آخرین بازی ملی تیم ملی در خاک ایران مقابل ازبکستان ملی پوشان فوتبال ایران با تعداد بیشتری در مرکز پک دور هم جمع می شوند و حضور عکاسان و خبرنگاران در این تمرین شرایط متفاوتی به تمرین تیم ملی خواهد داد.

 

تیم ملی فوتبال ایران که به نقل از روزنامه ایران ورزشی علی کریمی را نیز از دست داده است، امروز بازیکنان استقلال و پرسپولیس و تنی چند از لژیونرها را در جمع خود دارد تا کارلوس کی روش آماده چیدن ترکیب تیم برای دیدار با ازبکستان شود که شنبه ساعت 21 برگزار می شود و بازی خداحافظی تیم ملی با هواداران خواهد بود؛ مسابقه ای که انتظار داریم طرفداران فوتبال ایران آن را با حضور حداکثری خود تبدیل به یک رویداد جذاب و فراموش نشدنی کنند.

 

ایران در شرایطی امروز اولین تمرین جدی خود را برگزار خواهد کرد که 4 سال پیش در مسیر آماده سازی برای جام جهانی کار خود را از آفریقای جنوبی آغاز کرد و این اردو با حضور 11 بازیکن آغاز شد این بار اما درگیری تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مانع از رخ دادن آن چیزی شد که کارلوس کی روش برای تیم ملی در نظر گرفته بود. با این حال امیدواریم با کار اضافی و البته انرژی مثبت هواداران تیم ملی این عقب ماندن از برنامه در روزهای آینده جبران شود و ایران با نهایت آمادگی بعد از بازی ترکیه خود را آماده اردوی نهایی در روسیه و شرکت قدرتمندانه در جام جهانی کند؛ جایی که تیم های بزرگ و جذابی انتظار ما را می کشند و با این تیم و این سرمربی حریف از پیش باخته ای مقابل آن ها نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها