کد خبر : 1524625 | 27 اردیبهشت 1397 ساعت 17:52 | 132.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال، پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا (عکس)

استقلال با وجود انجام یک بازی خانگی کمتر نسبت به پرسپولیس، توانسته عنوان پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز به اتمام رسید و در نهایت استقلال و پرسپولیس با غلبه بر حریفان خود، نماینده کشورمان در یک چهارم نهایی خواهند بود.

بر اساس اعلام AFC، تیم استقلال با مجموع 202901 تماشاگر در سه دیدار خانگی خود، پرتماشاگرترین تیم رقابت ها بوده است. استقلال در دور گروهی میزبان العین و الریان بود و در یک هشتم نهایی نیز از ذوب آهن پذیرایی کرد. بازی با العین در آزادی، بیشترین هوادار را برای استقلال به ثبت رساند. میانگین هواداران استقلال در این سه بازی 67 هزار نفر بود.

 

 

1302842

 

 

پرسپولیس هم در رتبه دوم قرار گرفته است. قرمزهای تهران در 4 دیدار خانگی خود مجموعا 171170 نفر را به ورزشگاه کشاندند که بیشترین شان به بازی دوشنبه برابر الجزیره بر می گردد. میانگین تعداد هواداران پرسپولیس نیز 42 هزار نفر بوده است.

 

گوانگژوی چین، الهلال عربستان، شانگهای شنهوای چین، تراکتورسازی تبریز، شانگهای اسپیگ چین ، تیانچین چین و الاهلی عربستان نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

دیدگاه‌ها