کد خبر : 1524718 | 28 اردیبهشت 1397 ساعت 12:09 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

علی جهان آماده برای غول ترک؟

علیرضا جهانبخش در حالی با پیراهن تیم ملی مقابل ترکیه بازی خواهد کرد که گفته میشود باشگاه بشیکتاش ترکیه خواهان جذب او است.

به گزارش "ورزش سه"، به نوعی میتوان گفت درخشش در جام جهانی خامه‌ی روی کیک برای علیرضا جهانبخش خواهد بود؛ کسی که توانست در لیگ هلند آقای گل شود و چشم ها را به خود خیره کند، اکنون باید در پیراهن تیم ملی توانایی های خود را نمایان کرده تا بیش از این به افتخار فوتبال ایران و آسیا تبدیل شود.

 

اما شاهزاده ایرانی، پیش از حضور در روسیه آزمون های مهمی را پیش رو خواهد داشت. جدال با ازبکستان و ترکیه که ترکیب تیم ملی را مشخص خواهند کرد. برابر ازبکستان شاید مشکل خیلی سختی نداشته باشیم اما برابر غول ترکیه ای، به درخشش جهانبخش امیدهایی داریم.

 

در هفته های اخیر گمانه زنی های مختلفی در خصوص حضور علیرضا جهانبخش در تیم بشیکتاش ترکیه که یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین تیم های این کشور است، شنیده می‌شود. حتی گفته شده که آن ها حاضر به صرف هزینه زیادی برای این انتقال هستند و حالا درخشش جهانبخش مقابل تیم ملی ترکیه نیز می‌تواند توجه مدیران باشگاه سفید و مشکی پوش ترکیه ای را بیشتر مجذوب جهانبخش کند. البته احتمالا علاقه و اولویت علیرضا بازی در لیگ های معتبر و درجه یک اروپاست.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها