کد خبر : 1524722 | 28 اردیبهشت 1397 ساعت 12:26 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران سپاهان به دنبال بازگرداندن نویدکیا (عکس)

شب گذشته ملاقاتی میان مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان، منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان و محرم نویدکیا انجام شد.

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا کاپیتان با تجربه سپاهانی ها و پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر در کسب جام با یک تیم، در میانه های لیگ شانزدهم و در هفته هشتم مقابل ذوب آهن در دیداری تمام اصفهانی از فوتبال خداحافظی کرد.


پس از قهرمانی طلایی پوشان در لیگ چهاردهم، آنها فصل پانزدهم را در رتبه یازدهم خاتمه دادند و در لیگ شانزدهم که توام با خداحافظی نویدکیا در میانه های راه و جایگزینی ویسی با کرانچار بود، رتبه پنجم در نهایت به این تیم رسید.


 در نهایت در شرایطی که در لیگ هفدهم بسیاری امیدوار به بازگشت سپاهان به دوران اوج بودند، در عین ناباوری بدترین نتایج تاریخ این باشگاه در لیگ برتر با کسب رتبه چهاردهمی به دست آمد؛ اتفاقی که سبب ادامه ناراحتی هواداران شد که انتظار دیدن پرافتخارترین تیم لیگ برتر را در چنین شرایطی نداشتند.


البته مدیران سپاهان که خودشان نیز به هیچ وجه از شرایط رضایت نداشتند، بلافاصله پس از پایان لیگ دست به کار شدند و در حال فراهم کردن مقدمات بازگشت امیرقلعه نویی به سپاهان هستند که دو فصل فراموش نشدنی را با این تیم پشت سر گذاشته و رابطه بسیار خوبی با هوادارانی دارد که از روی سکوها بارها نام امیرقلعه نویی را فریاد زدند.


علاوه بر این بازگشت محرم نویدکیا یکی دیگر از درخواست های هواداران از مدیران باشگاه بوده و پس از خداحافظی این چهره، بارها در این خصوص صحبت شده است.


در همین راستا شب گذشته منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان و مسعود تایش مدیرعامل باشگاه، در هتل کوثر اصفهان ملاقاتی با محرم نویدکیا داشتند تا با او در خصوص بازگشت به تیم صحبت کنند.


نویدکیا کاپیتان تیمی بود که همراه با امیرقلعه نویی موفق به کسب دو عنوان قهرمانی شد و حالا مدیران باشگاه امیدوارند تا با توجه به ارتباط خوب این بازیکن با امیرقلعه نویی، برای اولین بار پس از خداحافظی از دنیای حرفه ای فوتبال، نویدکیا را با نقشی جدید در کنار خود ببینند.

 

1302929

دیدگاه‌ها