کد خبر : 1524748 | 28 اردیبهشت 1397 ساعت 14:35 | 147.3K بازدید | 0 دیدگاه

پسر فرانسوی در نقش یاغی؟

حمله نهایی بارسلونا برای جذب گریزمان (عکس)

به نظر می رسد که انتقال گریزمان به بارسا مراحل نهایی خود را طی می کند و باید منتظر شکل گیری مثلث مخوف دیگری در نوکمپ باشیم.

حمله نهایی بارسلونا برای جذب گریزمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک فینال باشکوه و قهرمانی اتلتیکو در لیگ اروپا با گل های گریزمان، اخبار مثبتی از اردوی این تیم در مورد ستاره فرانسوی به گوش رسید. اخباری که حکایت از نرم تر شدن موضع گریزمان در قبال جدایی داشت و احتمال ماندنی شدن او بالاتر رفت.

 

 دسامبر گذشته موندودپورتیوو خبر ملاقات رئیس بارسا با خانواده گریزمان را فاش ساخت و سپس دوهفته پیش فاش شد که خواهر گریزمان و وکیل این بازیکن با دو مدیر بلندپایه بارسلونا در هتل سوفیا ملاقت کرده اند. به نظر همه چیز آماده انتقال گریزمان به نوکمپ است اما مسئولان اتلتیکو امید خود را از دست نداده اند و بسته پیشنهادی جدید خود را به گریزمان ارائه داده اند. دستمزد 20 میلیون یورویی بعلاوه وعده جذب ستاره های بزرگ، به ستاره فرانسوی پیشنهاد شده و قرار است طی روزهای آینده پاسخ نهایی گریزمان اعلام شود. تصمیمی که به عقیده اسپورت، جدایی قطعی خواهد بود.

 

 

1302954

 

 

امروز موندودپورتیوو و اسپورت گزارش دادند که مسئولان بارسا با خیالی آسوده به این قضایا نگاه می کنند و به قولی که گریزمان از چند ماه پیش داده، ایمان دارند. طی روزهای اخیر، جلسات مختلفی بین مدیران باشگاه تشکیل شده اما همچنان اختلاف نظراتی وجود دارد.

 

دسته ای معتقدند که باید تا اول جولای صبر کرد و سپس رقم فسخ 100 میلیون یورویی گریزمان را پرداخت کرد و عده ای دیگر به مذاکره دو باشگاه اعتقاد دارند.

 

 

1302953

 

 

این دسته می گویند که بهتر است برای حفظ روابط خوب دو باشگاه، از پرداخت رقم فسخ خودداری کرده و با پیشنهادی 115 میلیون یورویی، رضایت اتلتیکو جلب شود. از آنجا که 20 درصد رقم انتقال گریزمان به باشگاه سوسیداد خواهد رسید، عجیب نخواهد بود اگر اتلتیکو حاضر به نشستن پای میز مذاکره با بارسلونا شود چرا که در این صورت مبلغ بیشتری از انتقال را دریافت خواهد کرد.

 

 در این بین همه چیز به خود گریزمان بستگی دارد. بدیهی است که اگر او رسما تقاضای جدایی کند، اتلتیکو نیز چاره ای جز پذیرش مذاکره با بارسلونا نخواهد داشت. انتقال گریزمان وارد فاز نهایی خود شده و شاید تا هفته دیگر همه چیز روشن شود.

دیدگاه‌ها